anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Uszkodzona przesyłka

alek_78
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,

Klient otrzymał uszkodzoną przesyłkę dysk SSD - produkt sprzedałem poprzez allegro lokalne z pakietem smart. Zakupiony przez nabywcę dysk SSD spakowałem i wysłałem paczkomat-paczkomat inPost. Użytkownik odebrał przesyłkę i po rozpakowaniu  okazało się że dysk jest złamany. Zwróciłem kupującemu poniesione wydatki na zakup dysku SSD wraz z jego kosztami opłaty za przesyłkę, i oczywiście zapłaciłem pełną wartość za przesyłkę zwrotną żeby uszkodzony dysk wrócił do mnie. Proszę o podpowiedz czy mogę uzyskać odszkodowanie od przewoźnika i w jaki sposób rozpocząć procedurę reklamacyjną?

Pozdrawiam

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

LEW433
#21 Demiurg#

Szybko i skutecznie zadziałałeś, musisz złożyć reklamację u przewoźnika.

oznacz moderatorów

alek_78
#7 Wielbiciel#

Dziękuję, złożyłem zgłoszenie również do przewoźnika. Czekam na stanowisko przewoźnika, szkoda dysku i straconej kasy bo obawiam się że zawsze wytłumaczenie przewoźnik może znaleźć że przesyłka niewłaściwie zabezpieczona, że takie zostało wysłane, że odbiorca mógł uszkodzić itd. 😞 Nic, czekam na rozwój sytuacji.

oznacz moderatorów

ave188
#1 Nowicjusz#

To kupujący po otworzeniu paczki  i stwierdzeniu uszkodzeń powinien zrobić zdjęcia i jak najszybciej złożyć reklamację w inPost. Teraz może być już za późno , ale próbować warto.

oznacz moderatorów

alek_78
#7 Wielbiciel#

Dzięki za wiadomość, "na dwoje babka wróżyła", najwygodniej dla mnie było by zostawić kupującego z problemem (bez dysku i bez pieniędzy) i żeby sam sobie załatwiał reklamacje, ja staram się traktować drugiego tak jak bym sobie życzył aby mnie traktowano, sumienie mi nie pozwoliło zostawić kupującego. Szukając na szybko co w takiej sytuacji zrobić posiłkowałem się wiadomościami z strony Uszkodzenie paczki w transporcie Allegro

Liczę na pozytywne rozpatrzenie reklamacji przez przewoźnika.

oznacz moderatorów