Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Klient otrzymał uszkodzoną przesyłkę dysk SSD - produkt sprzedałem poprzez allegro lokalne z pakietem smart. Zakupiony przez nabywcę dysk SSD spakowałem i wysłałem paczkomat-paczkomat inPost. Użytkownik odebrał przesyłkę i po rozpakowaniu okazało się że dysk jest złamany. Zwróciłem kupującemu poniesione wydatki na zakup dysku SSD wraz z jego kosztami opłaty za przesyłkę, i oczywiście zapłaciłem pełną wartość za przesyłkę zwrotną żeby uszkodzony dysk wrócił do mnie. Proszę o podpowiedz czy mogę uzyskać odszkodowanie od przewoźnika i w jaki sposób rozpocząć procedurę reklamacyjną?
Pozdrawiam
Szybko i skutecznie zadziałałeś, musisz złożyć reklamację u przewoźnika.
Dziękuję, złożyłem zgłoszenie również do przewoźnika. Czekam na stanowisko przewoźnika, szkoda dysku i straconej kasy bo obawiam się że zawsze wytłumaczenie przewoźnik może znaleźć że przesyłka niewłaściwie zabezpieczona, że takie zostało wysłane, że odbiorca mógł uszkodzić itd. 😞 Nic, czekam na rozwój sytuacji.
To kupujący po otworzeniu paczki i stwierdzeniu uszkodzeń powinien zrobić zdjęcia i jak najszybciej złożyć reklamację w inPost. Teraz może być już za późno , ale próbować warto.
Dzięki za wiadomość, "na dwoje babka wróżyła", najwygodniej dla mnie było by zostawić kupującego z problemem (bez dysku i bez pieniędzy) i żeby sam sobie załatwiał reklamacje, ja staram się traktować drugiego tak jak bym sobie życzył aby mnie traktowano, sumienie mi nie pozwoliło zostawić kupującego. Szukając na szybko co w takiej sytuacji zrobić posiłkowałem się wiadomościami z strony Uszkodzenie paczki w transporcie Allegro
Liczę na pozytywne rozpatrzenie reklamacji przez przewoźnika.