Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam chciałbym się dowiedzieć jakim prawem obciążyliście mnie kosztami z allegro ochrony kupujących . Sprzedawałem przedmiot uszkodzony w dziale uszkodzone , Po zakupie kupujący stwierdził że przedmiot jest uszkodzony a mnie obciążyliście kosztami ?
oczywiście w dyskusji podnosiłem tą kwestie ale zostałem olany przez allegro , screen w załaczniku
nie widać obrazka
wstaw go wybierając tutaj aparacik w menu
czy twierdziłeś odrzucając reklamację kupującego, że sprzęt jest zgodny z umową?
podałeś jako fakty, że o wadach produktu został poinformowany w umowie?
Cześć, @Client:135738369. Już to weryfikuję i niedługo wrócę do Ciebie z dalszymi informacjami.
@Client:135738369, nie obciążyliśmy Cię kosztami rozpatrzenia Allegro Ochrony Kupujących. W całości pokryliśmy koszty rekompensaty.
nie, doliczyliście to do rachunku . Smiech na sali , wyplata rekompensaty za uszkodzony przedmiot który jest sprzedawany w stanie ''uszkodzony''
@Client:135738369 Już to wyjaśniam.
@Client:135738369 Informacja o niedoliczaniu kwoty do rachunku dotyczy innej dyskusji i kwoty - 38,59 zł i ta kwota nie została doliczona do rachunku.
Dalej czekam dlaczego obciążyliście mnie kosztami za przedmiot który był uszkodzony , i sprzedawany w dziale uszkodzone , to jest kpina
Tutaj z tą kwota która nie doliczyliście to ciekawostka , wypłaciliście pieniądze Panu który kupił uszkodzona płytę , oczywiście sprzedane w dziale i stanie ''uszkodzone'' . Pan otrzymał pieniadze i zachował sobie płytę .
@Client:135738369 reklamacje odrzuciłeś?
@Client:135738369 W dyskusji nie wydałeś decyzji reklamacyjnej. Klient napisał 6.10.2025, a Ty wypowiedziałeś się dopiero 25.10.2025.
Kupujący zgłosił problem, w pierwszej wiadomości napisanej odniosłem sie do problemu. Ktoś zgłasza problem i od razu mam sie domyslac że chodzi o reklamacje . Gdzie słowo reklamacja przez kupującego nie zostało użyte ani razu ?
@Client:135738369 nie wiem skąd pochodzi cytat, który tutaj zamieściłeś, ale zgodnie z polityką zwrotów i reklamacji na Allegro, jako sprzedawca masz 14 dni kalendarzowych na odpowiedź od chwili otrzymania zgłoszenia o reklamacji.
A można wiedzieć dlaczego?
bo zaraz wszyscy to przeczytają, kupimy sobie uszkodzoną pralkę a do was przyjdziemy po pieniądze z protecta
pralke sprzedamy dalej na czesci
czy pojmujesz wreszcie, do czego to doprowadza? Widzisz w ogole ze cos tu nie gra?
W dyskusji nie wydałeś decyzji reklamacyjnej.
ja bym powiedział, że w myśl przepisów ją wydał
co wy z tym ciągle nie wydał decyzji reklamacyjnej
- zgodził się z kupującym, że przedmiot jest uszkodzony
i uznał jego roszczenie
@RED Przeczytałeś mój powyższy komentarz? Sprzedawca pierwszy raz wypowiedział się po 19 dniach od założenia dyskusji, zatem nie tylko złamał regulamin Allegro, ale nie dotrzymał obowiązku wydania decyzji reklamacyjnej w ciągu 14 dni od zgłoszenia reklamacji.
Zna Pani czas na wydanie decyzji reklamacyjnej w c2c ?
dotyczy zakupów dokonywanych od innej osoby fizycznej, a nie od przedsiębiorcy.Ochrona kupującego zależy od ustaleń między stronami i zasad obowiązujących na danej platformie (np. marketplace). W przypadku wadliwego towaru, kupujący może żądać naprawy, wymiany, obniżenia ceny lub zwrotu pieniędzy, ale ostateczna decyzja zależy od sprzedawcy.
Przedmiot był opisany na allegro jako uszkodzony . Na allegro lokalnie przy wystawianiu wybiera sie stan przedmiotu nowy,bardzo dobry, z śladami użytkowania , uszkodzony . Przy wystawianiu zaznaczyłem stan : uszkodzony
kuriozum całej sytuacji polega na tym ze Pani reklamowała ze płyta jest uszkodzona , jak miałem nie przyznać racji że jest uszkodzona jeśli wynika to z ogłoszenia