Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący na allegro lokalnie zakupił przedmiot, dopytywał kiedy mogę najszybciej wysłać. Wysłałam paczkę,która nie została odebrana i zwrot do mnie wrócił. Kilka dni później klient napisał że ktoś włamał mu się na konto i dzięki policji sprawa została już ogarnięta oraz pyta kiedy dostanie zwrot kosztów. Co w takiej sytuacji ?
Jak masz towar i kupujący go nie chce, odstąpił od umowy zakupu albo potwierdza ze ktoś mu się włamał to zwróć środki.
@Client:88356473 ściemnia, policja nic tak szybko nie ogarnia 😄 co to ludzie nie wymyślą, napisz do allegro niech sprawdzą konto kupującego czy faktycznie doszło do włamania ?
Ciebie to nie interesuje, czemu masz być w plecy koszty wysyłki bo ktoś nie pilnował swojego konta 😉
@kostas11 @Client:88356473 dokładnie policją to se straszyć może poproś o notatkę służbową ze zgłoszenia na policję i zonk na 95% nie ma więc jako prywatny sprzedawca zwrotu wykobywać nie musisz. Należy poprosić o dokument z policji z nr sprawy wyznaczając termin na dostarczenie np 7dni następnie jak nie dostarczy wyznaczyć kolejny termin np 7dni na odebranie paczki lub przysłanie kasy za ponowną wysyłkę pod rygorem utylizacji towaru. Wklejki z wiadomości na użytek dyskusji porobić po upływie obu terminów towar można wywalić.