Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry.
Było włamanie na moje konto. Sprzedający dostawali dziwne wiadomości, że mają podać e-mail bo "kupujacy" nie może dokończyć transakcji. Jest to oczywiście oszustwo. Ja nie mam nic wspólnego z tymi "transakcjami". Z wiadomości wynika, że transakcje nie doszły do skutku więc nic rzekomo nie kupiłem ani nie sprzedałem. Konto zostało zablokowane. Zgłosiłem już ten fakt administratorowi strony, ale mam pytanie kiedy dostane odpowiedź bo dzisiaj jest sobota wieczór, a chciałbym jak najszybciej rozwiązać ten problem i przeprosić tych sprzedających za zaistniałą sytuację. Czy pomoc techniczna działa w weekendy? Pozdrawiam. Mateusz
Tak to nie działa, oni rozpatrują ....jak im się chce, czytaj; w zgłoszonej kolejności!
Masakra. Czyli może to trochę potrwać 😞 Ehhh, mam nadzieję, że nie będzie z tego żadnych problemów. 12 lat mam tu konto i nigdy taka sytuacja mi się nie zdarzyła.
@Wontrinks Twoje konto jest zablokowane już od 12 kwietnia. Powinieneś otrzymać wiadomość w tej sprawie. Sprawdż skrzynkę mailową.
Niestety utraciłem dostęp do maila na które miałem założone konto :(. Nie otrzymałem powiadomienia w tej sprawie. Napisałem w tej sprawie o zmianę adresu- e mail. Sytuacja wymknęła się spod kontroli.