W allegro lokalnie nie można edytować wystawionej oferty

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Przed paroma minutami próbowałem edytować dwa wystawione ogłoszenia, dotyczące książek, wszedłem w tryb edycji, ale nie udało się przejść do "następnego kroku" . chciałem dodać dodatkowe zdjęcia.
swoją drogą ten nowy sposób wystawiania ofert na Allegro lokalnie to porażka, po co zmieniać coś co działa dobrze? Teraz jakieś wystawianie trzy etapowe, potwierdzania... czemu to ma służyć? czy to już permanentna zmiana?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@szopikowo Wiemy allegro wie i tak ma być, nie chcą sprzedających zapewne.😒

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@szopikowo sprawdziłam i rzeczywiście mamy zgłoszenie dotyczące braku możliwości edytowania oferty na Lokalnie. Napisz proszę, czy próbujesz ją edytować w aplikacji, czy w przeglądarce oraz, czy pojawia się komunikat "Ups mamy problem"?
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ja probuję w przeglądarce i taki komunikat sie nie pojawia,tylko nie można przejść do nastepnego kroku . Po co było to zmieniać ??
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
No po co?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
w przeglądarce, żaden komunikat się nie pojawił. Musiałem zaniechać edycję

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mam to samo,ani nie mozna dodać zdjęć,ani edytować opisu. Zgadzam się,że zmiany na gorsze!! Te kolejne kroki ... po co to? Zmieniaja to co działa dobrze,a np. mozliwości usuwania zakończonych ofert jak nie było tak nie ma.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
racja, u mnie jest dokładnie tak samo

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@szopikowo @ef-ka @milka1234567890 okej, dziękuję za Wasze zgłoszenia! Dodam je do zadania o którym pisałam. Będę jeszcze wdzięczna za zrzut lub nagranie ekranu, na którym problem jest widoczny.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ale po co zrzut ? np. w tej ofercie nie mogę edytować opisu 90aeeb0d-486f-44f8-a5fe-03a99b0a8a54 ,w innych dodać zdjęć , tzn. zdjęcia sie dodają,ale nie mozna przejść do nastepnego kroku i zapisac zmian nie mam czasu na robienie zrzutów.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
U mnie to samo. Zrzut jest bez sensu, bo nic nie mówi. Po prostu nie da się przejść dalej - po kliknięciu "Kolejny krok" następuje przeniesienie na górę strony. 3 różne przeglądarki, tryby prywatne itd. nie pomagają. W konsoli pojawia się błąd:

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dodam, że dotyczy to chyba tylko pierwszego kroku (opis/parametry/zdjęcia). Inne części edytują się prawidłowo.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Od jakiegoś czasu w aplikacji po kliknięciu w "+wystaw" mieli i mieli długo i wyświetla się komunikat "ups mamy problem... Po naszej (czyli allegro) stronie. Nic nie pomaga odświeżanie. Nawet jeśli się czasem uda i wystartuje, to w trakcie uzupełniania zakładek często znowu się zawiesza.
Przedwczoraj rozpocząłem wystawianie, ale udało się wystawić dopiero wczoraj, a to był tylko jeden przedmiot z kilkunastu...
Apka jest aktualna...

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@kalmar1967 Spróbuj odinstalować aplikację i zainstalować ją ponownie.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Niestety, nie pomogło... rano działa lepiej, wieczorem "ups mamy problem"

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@kalmar1967 prześlij nam proszę zrzuty z tym komunikatem oraz aktualną wersją aplikacji, którą posiadasz.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Oczywiście internet u mnie działa normalnie, a sprawdzałem zarówno przez WiFi jak i przez GSM

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@kalmar1967 napisz jeszcze proszę jaka to wersja aplikacji i systemu 🙂
Moderatorka
- « POPRZEDNIA
-
- 1
- 2
- NASTĘPNA »