anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Weryfikacja Pay u

Client:89413360
#7 Wielbiciel#

Cześć, chciałbym zapytać się jak wygląda proces weryfikacji. Robię już ją 3 raz i dalej nic się nie dzieje. Zależy mi na czasie bo klient kupił ode mnie przedmiot, którego już nie posiadam i chciałbym mu zwrócić pieniądze.

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:89413360 Niepotrzebnie robisz to 3 raz, wszystkie dane konta na ALL i konta bankowego muszą być takie same: https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/konfiguracja-konta-do-wyplat/jak-aktywowac-usluge-payu-w-...

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:89413360 skonsultowałam Twoje zapytanie. Przelewy24 zostały zweryfikowane w lutym, natomiast przelew weryfikacyjny do PayU wykonałeś dopiero dzisiaj i teraz ten operator musi zweryfikować wypłaty, ponieważ środki są na saldzie PayU. Może to zająć do trzech dni roboczych. 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

Client:89413360
#7 Wielbiciel#

Dziękuje za odpowiedź, ale nie do końca tak jest, ponieważ próbowałem już wcześniej weryfikować konto i nic z tego nie wyszło. Weryfikowałem jeszcze w lutym.

oznacz moderatorów