anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Weryfikacja

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:59395312
#7 Wielbiciel#

Nie wiem dlaczego nie mogę przyjąć płatności od kupującego, a przy próbie wybrania swojego banku pojawił się komunikat że nie można się z nim połączyć?

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5
LEW433
#21 Demiurg#

A niby jak chcesz przyjąć płatność od kupującego, a nie jakieś oszustwo, uważaj . Kupujący płaci i środki trafiają na Allegro a dopiero ty później je sobie wypłacasz.

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:59395312 pokaż mi proszę na zrzucie pełny adres strony, na której widzisz taką informację. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Client:59395312
#7 Wielbiciel#

Już kiedyś weryfikowałam konto i sprzedawałam, a teraz tak jakby ponownie mam zweryfikować? Taki komunikat jest przy ustawieniach wypłat, wykonałam przelew weryfikacyjny który został mi już zwrócony. Czyli weryfikują mi konto?

1000003305.png

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:59395312 tak, to znaczy, że operator Przelewy24 weryfikuje Twój rachunek do wypłat. Standardowy czas takiej weryfikacji to 5 dni roboczych, więc poczekaj proszę cierpliwie. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Client:59395312
#7 Wielbiciel#

Dziękuję za odpowiedź, właśnie dostałam email że jest weryfikacja. Chodziło o to, że miałam ustawione tylko na PayU a ta weryfikacja dotyczyła Przelewy24. Jeszcze raz bardzo dziękuję.

oznacz moderatorów