- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie wiem dlaczego nie mogę przyjąć płatności od kupującego, a przy próbie wybrania swojego banku pojawił się komunikat że nie można się z nim połączyć?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
A niby jak chcesz przyjąć płatność od kupującego, a nie jakieś oszustwo, uważaj . Kupujący płaci i środki trafiają na Allegro a dopiero ty później je sobie wypłacasz.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:59395312 pokaż mi proszę na zrzucie pełny adres strony, na której widzisz taką informację.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Już kiedyś weryfikowałam konto i sprzedawałam, a teraz tak jakby ponownie mam zweryfikować? Taki komunikat jest przy ustawieniach wypłat, wykonałam przelew weryfikacyjny który został mi już zwrócony. Czyli weryfikują mi konto?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:59395312 tak, to znaczy, że operator Przelewy24 weryfikuje Twój rachunek do wypłat. Standardowy czas takiej weryfikacji to 5 dni roboczych, więc poczekaj proszę cierpliwie.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękuję za odpowiedź, właśnie dostałam email że jest weryfikacja. Chodziło o to, że miałam ustawione tylko na PayU a ta weryfikacja dotyczyła Przelewy24. Jeszcze raz bardzo dziękuję.