Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Moja znajoma wystawiła na sprzedaż we wrześniu plecak wartości około 550 zł. Plecak nie cieszył się dość dużym zainteresowaniem, koleżanka zwyczajnie zapomniała o tym że wystawiła taki przedmiot na sprzedaż. Ponieważ miała na koncie jeszcze stary adres mailowy nie widziała powiadomienia że plecak się sprzedal. Kiedy zorientowała się, klientka nie była już zainteresowana i nie doszło do sprzedaży- koleżanka żadnych pieniędzy nie dostała za to zapłaciła prowizję od sprzedaży. Od września nikt nie odpowiada jej na wiadomości, jej konto zostało zablokowane, na koncie ma -500 zł i allegro wysyła jej wiadomości ze jeśli nie zapłaci nastapi windykacja. Nie odpowiada jej dosłowni nikt. Nie ma zamiaru płacić bo nie doszło do sprzedaży. Proszę o poradę.
Niech spłaci zadłużenie i problem z głowy. W czym problem?
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
może moderatorzy pomogą.
@danusia11061991 pewnie naliczyli allegro protect
I tak zapłaci allegro nie odpuszcza. Jak się wystawia to się kontroluje. Radzę to opłacić a środki jak kupujący opłacił powinny być na koncie Allegro, zapytajmy: @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@danusia11061991 Dowiedz się skąd jest takie zadłużenie jeśli z ALLEGRO PROTECT to możesz się odwołać i pewnie jeśli nie było sprzedaży to anulują opłatę.
Sprzedaż byka przez allegro protect. Czyli rozumiem że jeśli koleżanka zaplaci te 550 zł to one wrócą do niej na konto allegro? Do sprzedaży przeciez nie doszło...
Nie, nie wrócą, jak kupujący dostał rekompensatę z Allegro Protect to sprzedaż była. Jak napisałem środki powinny być nadal na koncie ale jak ma zablokowane to ich nie widzi, żeby je wypłacić to musi także aktywować konto do wypłat, dlatego wolałem moderację żeby to sprawdzili. @_HolaOla_ sprawdź czy środki są na zablokowanym koncie!😍
@LEW433 napisał(a):
Nie, nie wrócą, jak kupujący dostał rekompensatę z Allegro Protect to sprzedaż była. Jak napisałem środki powinny być nadal na koncie ale jak ma zablokowane to ich nie widzi, żeby je wypłacić to musi także aktywować konto do wypłat, dlatego wolałem moderację żeby to sprawdzili. @_HolaOla_ sprawdź czy środki są na zablokowanym koncie!😍
Była lub nie pracownicy z allegro protect nie takie cuda wyczyniają.
Sprzedająca mówiła że nie otrzymała środków a kupująca zrezygnowała z zakupu.
W każdym razie na początek trzeba ustalić fakty, za co blokada, dlaczego taka kwota obciążenia itd
Przez allegro protect była sprzedaż. Jak się odwołać? Konto zablokowane, nie można się zalogować nawet
@danusia11061991 Allegro Protect to nie była sprzedaż, lecz to zwrot pieniędzy dla kupującego za brak wysyłki plecaka.
Jednak sprzedaż była skoro była prowizja i interweniowało Allegro Protect.
Tyle kosztuje tak zwane "gapowe" jeśli się nie czyta powiadomień i nie reaguje w terminie.
500zł to mały problem, gdyby oparło się o sąd mogło by być dużo drożej. Te pieniądze zresztą koleżanka ma na koncie, a może już zagospodarowała i zapomniała?
Po prostu radzę zapłacić a potem wyjaśniać jesli jest co wyjaśniać.
@br. napisał(a):
@danusia11061991 Allegro Protect to nie była sprzedaż, lecz to zwrot pieniędzy dla kupującego za brak wysyłki plecaka.
Jednak sprzedaż była skoro była prowizja i interweniowało Allegro Protect.
Tyle kosztuje tak zwane "gapowe" jeśli się nie czyta powiadomień i nie reaguje w terminie.
500zł to mały problem, gdyby oparło się o sąd mogło by być dużo drożej. Te pieniądze zresztą koleżanka ma na koncie, a może już zagospodarowała i zapomniała?
Po prostu radzę zapłacić a potem wyjaśniać jesli jest co wyjaśniać.
@danusia11061991 proponuję najpierw wyjaśnić dopiero później płacić
Allegro protect robi masę błędów przykładów anulowania opłat moge podać wiele ..a jak wpłacisz to już z odzyskaniem będzie problem.
@ALL-DA Nie kwestionuję błędów A Protect, ale tutaj sprawa jest bardzo czytelna i oczywista.
Cytuję tekst autorki postu:
" koleżanka żadnych pieniędzy nie dostała za to zapłaciła prowizję od sprzedaży"
To jest przecież chyba Lokalne, tam naliczają prowizję po zrealizowaniu płatności przez kupującego. Więc zapłata raczej była, może się zapomniało od września tyle czasu minęło? Pieniądze ze sprzedaży prawdopodobnie automatycznie Allegro przelało na konto bankowe, wielu ma tak zadekretowane w ustawieniach.
" Kiedy zorientowała się, klientka nie była już zainteresowana"
Oczywiście, wszystko prawidłowo, klientka zgłosiła zwrot kwoty do Protect, jak mogła domagać się dodatkowo wysyłki plecaka?
I jeszcze trochę chronologii: sprzedaż we wrześniu, zapłata prowizji w październiku, teraz mamy prawie sylwester. Był czas na wyjasnienia, było bardzo dużo czasu.
Moim zdaniem sprawa jest aż nadto oczywista, nie bardzo jest co wyjaśniac.
@br. napisał(a):
@ALL-DA Nie kwestionuję błędów A Protect, ale tutaj sprawa jest bardzo czytelna i oczywista.
Cytuję tekst autorki postu:
" koleżanka żadnych pieniędzy nie dostała za to zapłaciła prowizję od sprzedaży"
To jest przecież chyba Lokalne, tam naliczają prowizję po zrealizowaniu płatności przez kupującego. Więc zapłata raczej była, może się zapomniało od września tyle czasu minęło? Pieniądze ze sprzedaży prawdopodobnie automatycznie Allegro przelało na konto bankowe, wielu ma tak zadekretowane w ustawieniach.
" Kiedy zorientowała się, klientka nie była już zainteresowana"
Oczywiście, wszystko prawidłowo, klientka zgłosiła zwrot kwoty do Protect, jak mogła domagać się dodatkowo wysyłki plecaka?
I jeszcze trochę chronologii: sprzedaż we wrześniu, zapłata prowizji w październiku, teraz mamy prawie sylwester. Był czas na wyjasnienia, było bardzo dużo czasu.
Moim zdaniem sprawa jest aż nadto oczywista, nie bardzo jest co wyjaśniac.
@br. skąd wiemy że allegro lokalnie
a na allegro prowizja pojawia się po kliknięciu zakupu lub zakończeniu licytacji.
W zasadzie niewiele wiadomo i trzeba ustalić fakty
Wystarczy ze ktoś mógł nieprecyzyjnie napisać i już jest nieporozumienia
dłuższy cytat brzmi już inaczej
Kiedy zorientowała się, klientka nie była już zainteresowana i nie doszło do sprzedaży- koleżanka żadnych pieniędzy nie dostała za to zapłaciła prowizję od sprzedaży.
..a później po ustaleniu faktów jeśli środki za plecak ma sprzedawca a kwota na rachunki jest z allegro protect bo nie wysłano towaru to zapłacić.. i jeśli chce sprzedawca to wytłumaczyć się z braku realizacji transakcji i starć się odblokować konto.
Może jednak wpłata była zwrócona poza systemem allegro jak kupująca zrezygnowała a pracownik allegro protect obciążył konto.
Pracownicy allegro protect nie taki cuda wymyślali.
@ALL-DA "skąd wiemy że allegro lokalnie"
Po prostu patrzę na tytuł kategorii wątku: Sprzedający o Allegro Lokalnie
To prawda że niewiele wiadomo "na pewno" więc trochę się domyślamy. Czy koleżanka autorki tematu jest niepiśmienna? A może sama wstydzi się pisać o własnych zaniedbaniach....
@br. napisał(a):
@ALL-DA "skąd wiemy że allegro lokalnie"
Po prostu patrzę na tytuł kategorii wątku: Sprzedający o Allegro Lokalnie
To prawda że niewiele wiadomo "na pewno" więc trochę się domyślamy. Czy koleżanka autorki tematu jest niepiśmienna? A może sama wstydzi się pisać o własnych zaniedbaniach....
@br. nie przywiązywałbym się do tematu,
ludzie w nerwach lub pisząc "z rozpędu" często bywają nieprecyzyjni a jak jeszcze nie ma się w wiedzy w temacie to tym bardziej może popełniać pomyłki
Sednem mojej wypowiedzi było by najpierw wyjaśnić temat i dopiero później płacić
Wiele osób traktuje decyzje allegro protect jak wyrocznie a oni też się mylą, mają wadliwe procedury i w uzasadnionych przypadkach można anulować naliczone opłaty.
@ALL-DA Nie chcę bronić rozdawnictwa POK, obecne Allegro Protect tak jakby trochę przyhamowało ze zwrotami, ale może tak mi się wydaje.
Ale z drugiej strony beztroska niektórych sprzedających jest nieograniczona. Allegro powinno rozpatrzyć możliwość wprowadzenia kary dla takich niedzielnych sprzedawców za niezrealizowaną sprzedaż. Czy kara 500 zł jest może zbyt wygórowana to już nie mój problem.
A wyjaśniać czy odwoływać się oczywiście można.
I tyle w temacie
@danusia11061991 Chciałabym pomóc, ale żebym mogła cokolwiek sprawdzić, poproszę najpierw login konta, o które chodzi.
Login użytkownika: montex 146
Napisz tu i wszystko się wyjaśni dlaczego konto zablokowane: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=28111aef-fc3d-4ee0-a94e-d1d7ac01fa65&subjectId=fed698b4-f...
ładna przepychanka a moim zdaniem to poważny błąd sprzedającego!
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ profil użytkownika montex 146