anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Witam. Mam problem z wypłaceniem pieniędzy z PAYu. Przechodziłem proces weryfikacji i nadal nic

Witekstar
#8 Zapaleniec#
 
oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Witekstar Konsultuję tę sprawę. Kiedy dostanę odpowiedź, odezwę się ponownie.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Witekstar Konieczne będzie przesłanie zdjęcia dokumentu tożsamości i wykonanie przelewu weryfikacyjnego. Możesz to zrobić w tej zakładce.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

Witekstar
#8 Zapaleniec#

Tak właśnie robiłem  ok  ok 2 tyg temu, przelew ponawiałem kilka dni temu. Spróbuję w takim razie jeszcze raz. Tymczasem dziękuję.

oznacz moderatorów

Witekstar
#8 Zapaleniec#

W zakładce nie ma opcji przesłania zdjęcia. Jest status "w trakcie weryfikacji" i tyle. Może dlatego, że już raz to robilem.

oznacz moderatorów

Witekstar
#8 Zapaleniec#

Przycisk do weryfikacji pojawia się na ułamek sekundy po otwarciu zakładki  i znika. Tak jest na dwóch przeglądarkach.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Witekstar Jesteś w stanie przesłać filmik z widokiem tego problemu?

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

Witekstar
#8 Zapaleniec#

Filmik dostępny pod linkiem: 

https://drive.google.com/file/d/1qnZNAO8q1bdjgmke7ItP8HNly03OO7Dw/view?usp=sharing

Odświeżałem obraz i po każdym odświeżeniu na chwilkę wyskakuje okienko do weryfikacji i znika. 

 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Witekstar Niestety w tej chwili filmik nie jest dostępny.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

109508482
#7 Wielbiciel#

Mam zupełnie taką samą sytuację.Niedawno zamknąłem rachunek w banku Santander i zaczęły się schody bo chcąc zmienić w danych numer na nowy,za każdym razem jestem negatywnie weryfikowany.Doszlo w końcu do tego że po 9 latach bycia allegrowiczem musiałem rozwiązać umowę z Allegro i założyć nowe konto na dane syna bo bank nie pomógł mi również co wynikało ze sprzeczności danych-chyba nawet chodziło o ukośnik podany w adresie zamieszkania-to jest bardzo niewygodne-kogo obchodzi jakie dane do przelewu mu podam?A co jeśli nagle bank się zawali i nie będzie mi w stanie oddać pieniądzy od kupującego?

oznacz moderatorów

_Likos_
#21 Demiurg#

@109508482  "kogo obchodzi jakie dane do przelewu mu podam?" - A do kogo miałbyś pretensje jeśli ktoś by Ci sie włamał na konto allegro i wypłacił Twoje pieniądze na swój rachunek ?

A tak - jeśli dane allegro i bankowe nie są zgodne nikt nie wyplaci Twoich srodków.

 

oznacz moderatorów

Witekstar
#8 Zapaleniec#

Dzięki za podpowiedź z ukośnikiem. Moje dane adresowe z allegro różniły się kropką od danych w banku. Po korekcie zostałem poprawnie zweryfikowany i wypłaty mam już aktywne.

oznacz moderatorów