anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

witam wydrukowałem etykiety na której niema wskazanego paczkomatu do nadania co mam zrobić

MAMY ROZWIĄZANIE!
sayramik
#7 Wielbiciel
 
oznacz moderatorów
47 ODPOWIEDZI 47
kaliszaneczka-x
#15 Entuzjasta

Jak była drukowana na paczkomat to nadasz w każdym paczkomacie lub paczkopunkcie. Jak było podane miejsce nadania paczkopunkt to nadasz tylko w paczkopunkcie. A jakby coś nie tak wyskoczyło to zadzwoń do nich i poproś o zmianę punktu nadania. 

oznacz moderatorów
saturator88
#8 Zapaleniec

Ale to chyba jakas awaria allegro

Mam dokladnie to samo w miejscu paczkomatu nadawczego jest "

Kliencie

utwórz zlecenie odbioru
paczek"

 

a przed wygenerowaniem etykiety zaznaczyłem właściwy paczkomat nadawczy

Czy na pewno nadam to w każdym punkcie in[post?

oznacz moderatorów
Serafin42
#7 Wielbiciel

U mnie nie było możliwości wybory paczkomatu nadawczego. Etykieta się pobrała, ale ma zaznaczone "odbiór przez kuriera". Przy paczkomacie wyskoczył błąd nadania... na infolinii Inpostu zwalają na błąd allegro.

oznacz moderatorów
saturator88
#8 Zapaleniec

Bez tytułu.jpg

oznacz moderatorów
Serafin42
#7 Wielbiciel

co?

oznacz moderatorów
Basetka
#9 Pomysłodawca

U mnie to samo.

 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Basetka Twoją etykietę również usunęłam. Spróbuj proszę ponownie ją wygenerować teraz powinnaś już móc wybrać paczkomat nadawczy. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
6Motyl6
#8 Zapaleniec

witam mam ten sam problem

 

oznacz moderatorów
NiFoNT
#7 Wielbiciel

Witam, czy możesz mnie też usunąć? Nr 2858

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@NiFoNT oczywiście 🙂 Zrobione!

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
NiFoNT
#7 Wielbiciel

Dzięki za pomoc. Ale teraz otrzymuję wszystkie powiadomienia stąd e-mailem. Jak mogę wyłączyć powiadomienia (ale żeby powiadomienia pojawiały się w nowych tematach) lub wyjść z tego tematu?

oznacz moderatorów
Olek41982
#9 Pomysłodawca

Kliknij swój avatar w prawym górnym rogu i wybierz "moje subskrypcje". Dalej powinieneś sobie poradzić.

 

oznacz moderatorów
NiFoNT
#7 Wielbiciel

Dziękuję

oznacz moderatorów
kinga_1982
#7 Wielbiciel

Dobry wieczór. Bardzo proszę o anulowanie mojej etykiety. Mam ten sam kłopot, a kupujący czeka na paczkę ;(

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
Client:39056402
#7 Wielbiciel

Mogę również prosić o możliwośc resetu etykiety z konta? List wygenerowany w dniu wczorajszym 

oznacz moderatorów
Client:39056402
#7 Wielbiciel

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_  @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

 

Mogę również prosić o możliwośc resetu etykiety z konta? List wygenerowany w dniu wczorajszym 

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:39056402 O które zamówienie chodzi?

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client:39056402
#7 Wielbiciel
oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:39056402 Etykieta została usunięta.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów