Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wysłalem paczke poniedziałek czy wtorek była juz na miejscu a kupujacy odbiorca nie dostał powiadomienia na tel.o umieszczeniu paczki w paczkomacie i została odesłana spowrotem do nadawcy jak to możliwe oierwszy raz mam taki przypadek co moge zrobic jak to rozwiazac zareklamowac żeby nie było znów podobnej sytuacji jak bede chciał jeszcze raz odesłac ta sama paczke skád bede miał pewnosc że kupujacy dostanie powiadomienie o paczce czekajacej w paczkomacie odbiorcy?prosze o weryfikacje i odpowiedz.
@ptaku1981_2010 odbiorca , który pobrał aplikację Inpost nie otrzymuje powiadomień SMS ..... nie wszyscy o tym wiedzą , historia przesyłki i kod do odbioru dostępne są również w szczegółach zakupu.
Nie wiemy czy ma aplikację do śledzenia ale masz rację o tym ze dostaje sms, pisała moderacja tu nie raz o tym, trochę słabo to ale tak działa.🤗
Jak paczka była w paczkomacie to kupujący dostaje kod na maila może śledzić w aplikacji, ma w zakładce "Moje zakupy" i sms a więc trudno przypuszczać że nie dostał, zakup od osoby prywatnej i był zwrot i go odebrałeś a więc skontaktuj się z kupującym i ustalcie co dalej.
Kupujący ma w swoich ustawieniach (najprawdopodobniej) nieaktualny numer telefonu. Ja swoje wysyłki monitoruje bezpośrednio na stronie InPost i jeśli widzę że kupujący nie odbiera przesyłki to mu o tym (niezobowiązująco) przypominam.
ptaku1981_2010 - uważam taką sytuację za niemożliwą.
Ja zamawiam stale towar, po kilka paczek w tygodniu, zawsze otrzymuję sms, email i info na Allegro. I nie wierzę, że ktoś nie otrzymał info o odbiorze przesyłki - dlaczego mnie to nigdy nie spotkało? Owszem - 2 razy zdarzyło mi się nie odebrać w terminie, zapłaciłem za ponowną wysyłkę i odebrałem towar.
A jak ktoś nie odebrał w terminie i nie chce płacić za ponowną wysyłkę - to poo prostu zgłasza sytuację jak powyżej lub robi zwrot - i sprzedawca jest "w plecy".
- Następna sprawa - jak ktoś ma zainstalowaną aplikację, to chyba nie dostaje wiadomości SMS - to dodatkowa umowa pomiędzy klientem i operatorem, sprawy reklamacji są wyjaśnione w regulaminie, a sama aplikacja nie jest wymagana do realizacji umowy.
- Kolejna rzecz - część kupujących rezygnuje z aplikacji, odinstalowuje ją, a powiadomienia sms nie przychodzą - spotkałem się też z tymi problemami