Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@andrzej-kon ale masz etykietę A a potrzebujesz C czy w ogóle nie mieści się do największej ?
Czy istnieje zamiana z gabarytu B na C
@andrzej-kon tak
@andrzej-kon Poproszę o numer oferty, której dotyczy ta etykieta.
W panelu sprzedaży wybierasz:
po lewej u góry SPRZEDAŻ -> OBSŁUGA ZAMÓWIEŃ -> ZAMÓWIONE PRZESYŁKI
z listy przesyłek wybierasz tą która Cię interesuje i po prawej naciskasz -> SZCZEGÓŁY
na okienku które wyskoczy po lewej na dole naciskasz -> ANULUJ PRZESYŁKĘ
potem możesz zamówić etykietę dla większego gabarytu
Czy jeśli była przesyłka smart inpost to kolejna jest tez darmowa? Czasami mi się zdarza nie zmienić gabarytu i wtedy mogę jedynie wygenerować nową ale na własny koszt bo w smarcie podobno tylko pierwsza etykieta jest darmowa. Oczywiście z tej pierwszej nie skorzystałam
jeżeli wcześniej anulujesz poprzednią etykietę zamówienia w panelu ZAMÓWIONE PRZESYŁKI to nowa będzie darmowa bo stanie się pierwszą etykietą.
życie mi ratujesz dziękuję 🙂