anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Witam.Zle wymierzylem gagaryt sprzedanego przedmiotu i nie zmiesci sie do paczkomatu.

andrzej-kon
#7 Wielbiciel#
 
oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

kostas11
#21 Demiurg#

@andrzej-kon ale masz etykietę A a potrzebujesz C czy w ogóle nie mieści się do największej ? 

________
Κώστας
oznacz moderatorów

andrzej-kon
#7 Wielbiciel#

Czy istnieje zamiana z gabarytu B na C

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@andrzej-kon tak 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@andrzej-kon Poproszę o numer oferty, której dotyczy ta etykieta. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

_gregors_
#9 Pomysłodawca#

W panelu sprzedaży wybierasz: 

po lewej u góry SPRZEDAŻ -> OBSŁUGA ZAMÓWIEŃ -> ZAMÓWIONE PRZESYŁKI

z listy przesyłek wybierasz tą która Cię interesuje i po prawej naciskasz -> SZCZEGÓŁY

na okienku które wyskoczy po lewej na dole naciskasz  -> ANULUJ PRZESYŁKĘ

 

potem możesz zamówić etykietę dla większego gabarytu

oznacz moderatorów

ArantesArt
#9 Pomysłodawca#

Czy jeśli była przesyłka smart inpost to kolejna jest tez darmowa? Czasami mi się zdarza nie zmienić gabarytu i wtedy mogę jedynie wygenerować nową ale na własny koszt bo w smarcie podobno tylko pierwsza etykieta jest darmowa. Oczywiście z tej pierwszej nie skorzystałam

oznacz moderatorów

_gregors_
#9 Pomysłodawca#

jeżeli wcześniej anulujesz poprzednią etykietę zamówienia w panelu ZAMÓWIONE PRZESYŁKI to nowa będzie darmowa bo stanie się pierwszą etykietą. 

oznacz moderatorów

ArantesArt
#9 Pomysłodawca#

życie mi ratujesz dziękuję 🙂

oznacz moderatorów