Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
od pół godziny próbuję znaleźć sposób na nawiązanie kontaktu z allegro
brak możliwości 😞
Administratorze daj nam szanse łatwego kontaktu
proszę o kontakt ws. oszustwa dokonanego przez kupującego
wszystkie możliwości wskazane. Ale gdzie je szukać??????
Potrzebujesz kontaktu to wzywaj nasze moderatorki @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ pomożecie?
wzywaj?
Jak???
Już je dla Ciebie wywołałem ,czekaj na odzew.
dzięki.
Zniesmaczony jestem po 20 latach 😞
A jakiego to oszustwa dopuścił się kupujący? nie opłacił zakupu czy.... @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
kupił przedmiot wybierając odbiór osobisty po czym przysłał mi maila bym mu przesłał dane do przelewu. Informuje, że nie ma dostępu do allegro i jest za granicą. nie ma z nim kontaktu telefonicznego.
prowizja została naliczona.
A dojść do formularza anulowania prowizji..... przegrałem 😞
@demanek Opisz problem tutaj lub skorzystaj z formularza.
Pisałem tam.
Kończy się na „odwołaj się”
potem
„Wybierz wniosek, od którego chcesz się odwołać”
jaki wniosek????? Nie mam żadnych wniosków
i STOP
Chcę wnieść o zwrot prowizji naliczonej z tytułu transakcji sprzedaży przeze mnie Samsunga s20FE 128GB/6RAM Oferta: a387ecfe-08e1-45f5-b7aa-fd5c0f491cc4
Zakupu dokonał client o nr 109146320, który okazał się fałszywym kupującym.
Brak kontaktu telefonicznego. Mail napisany oczekiwał moich danych osobowych.