Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam!
Niestety dałam się nabrać na wiadomość z mailem. Po czym po chwili sądziłam, że jednak wszystko jest ok, ponieważ płatność przy danej aukcji została rozpoczęta i w takiej formie jest cały czas. Nie wiem czy jest to podyktowane tym, że ktoś celowo rozpoczął transakcję i nie ma zamiaru jej dokończyć, tylko po to by potem wysłać mi lewego maila ( niby od Allegro). Nie wiem co mam w tej sytuacji zrobić. Użytkownik, który poprosił mnie o maila to: [edycja] (KICUCH) - Client: 106991961
@76543210 Podaj mi proszę numer oferty lub zamówienia, którego dotyczy ta sytuacja.
@_HolaOla_ f17fbecb-5156-4331-b4ca-e76fc324cc23
@76543210 dziękuję, na Allegro Lokalnie kupujący ma 5 dni na opłacenie zamówienia, a jeśli tego nie zrobi, Twoja oferta wznowi się automatycznie, więc na tę chwilę polecam jeszcze cierpliwie poczekać.
ale blokują sprzedaż na 5 dni....
Właśnie u mnie wczoraj ta sama osoba zakupiła telefony i płatnosc cały czas "wisi" jako nie opłacona 😞
Czyli 5 dni straconych...Czy Allegro nie może zablokować takiej osoby?!
Mi nie zapłacił a sprawa moja jest w miarę świeża i zrezygnowałem z sprzedaży na allegro i sprzedałem telefon na **piiip**. Sama przeczytaj co mi napisał pracownik allegro. Ogólnie kpina z sprzedających. Nawet gościowi nie odpisuj. On liczy na to że nie zapłaci a wyślesz mu telefony chyba. Szkoda że allegro wycofało natywne komentarze dla kupujących. Więc jak nie zapłacił to nie czekaj tylko go zablokuj i wystaw ponownie a w dyskusję nie wchodz bo będzie mówił że zapłaci do końca weekendu 😂
Dziękuję bardzo za podpowiedz/poradę, ale jak mam go zablokowac by ponownie nie kupił? W Allegro Lokalnie nie ma chyba "czarnej listy"?