anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wyjasnienie

fankajacks0na
#7 Wielbiciel#

Witam.Jedna z moich klientek zglosila problem z zakupem.Otrzymala wiadomośc, że nie dokonała wpłaty w ciągu pięciu dni i transakcja została anulowana. Jednak przeslala mi dowód wpłaty.

Ja w zamówieniach , mam informację, że płatnosc zostala zakończona jednak nie wyświetlają się dane do wysyłki.

Podaję numer klienta kupującego [edycja]

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

mdrogeria
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@fankajacks0na, skontaktuj się z nami przez ten formularz - w wiadomości dodaj, proszę, dowód wpłaty od Kupującej.

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów