Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
A zwrócili 1 zł na konto? może coś się nie zgadza w danych, najlepiej zapytaj: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1588cdd0-0680-4a7f-a68c-8e1864769ebb
@Client:49358898 weryfikację przeprowadziłeś dla operatora Przelewy24 (ale brakuje dokumentów, aby weryfikacja zakończyła się pomyślnie), ale środki są na saldzie operatora PayU. Dlatego bardzo proszę wejdź tutaj i w części poświęconej operatorowi PayU kliknij "przejdź do banku", wykonaj proszę przelew - aby weryfikacja się udała przelew musi być wykonany z konta bankowego osoby, która jest właścicelem konta Allegro, a przelew musi być wykonany z numeru rachunku podanego w formularzu. Weryfikacja w przypadku operatora PayU może zająć do trzech dni roboczych.
Przeprowadziłem weryfikację w PayU i dalej nie mogę nic zrobić
@Client:49358898 Konsultuję tę sprawę.
@Client:49358898 Z informacji, jakie otrzymałam, wynika, że przelew weryfikacyjny wykonałeś do operatora Przelewy24. Powinieneś wykonać przelew też do operatora PayU. Możesz to zrobić w zakładce:
https://allegro.pl/moje-
Po wykonaniu przelewu, weryfikacja usługi może potrwać kilka dni roboczych, a po jej zakończeniu otrzymasz powiadomienie mailowe.