Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
nie mogę wypłacić środków. Mam nieaktywne wypłaty. Co zrobić?
@bejulia wejdź proszę do tej zakładki i w części poświęconej operatorowi PayU kliknij "przejdź do banku" i wykonaj przelew weryfikacyjny. Weryfikacja może zająć do 3 dni roboczych, a środki masz właśnie u tego operatora, dlatego musisz wykonać przelew do tego operatora.
Przelew zrobiłam kilka dni temu.
@bejulia Czy przesłałaś również skan lub czytelne zdjęcie dowodu tożsamości?
Nie nie chcę wysyłać żadnych dokumentów przez internet. Czy jest jakaś możliwość wypłaty w inny sposób?
Nie.
Dokumentów nie przesyłałam, ale potwierdziłam dane w formularzu i dalej nic.
@bejulia Z informacji w naszym systemie wynika, że do weryfikacji konta do wypłat brakuje u Ciebie skanu lub czytelnego zdjęcia brakującego dowodu tożsamości.
Zaznaczyłam, że nie chcę wysyłać skanów i wypełniłam formularz z nr pesel i dowodem osobistym
Ja mam taki sam problem. Tyle że po zrobieniu przelewu do banku na drugi dzień zwracają mi wpłacona kwotę i mam dalej zablokowane środki więc o ile dobrze rozumiem muszę wysłać skan dowodu lub podać dane i dopiero zrobić przelew o wtedy środki zostaną odblokowane?