Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Mam problem jak w temacie: wysłałem towar kurierem za pobraniem a kupująca odmówiła odbioru przesyłki (po ponad tygodniu napisała, że anuluje zamówienie). Zapłaciłem 35 zł za przesyłkę pobraniową i 14 zł za jej powrót. Czy w takiej sytuacji mogę w jakiś sposób wymóc na kupującej zwrot poniesionych kosztów?
@Madaj wezwanie przedsądowe do zapłaty wyślij a jak chcesz potem to do sądu
Dzięki, sąd brałbym pod uwagę ale nie przy kwocie 50 zł. Bardziej chodziło mi o to czy allegro ma jakieś narzędzia do rozwiązywania takich problemów.
nie ma i nie chce tykać takich rzeczy bo jest prokonsumenckie do granic absurdu, ale zawsze możesz spróbować zdyscyplinować najpierw wezwaniem przedsądowym do zapłaty tylko że negatywa też może ci sprzedać ale ty na prawie jesteś jakbyś poszedł do sądu to ona zapłaci koszty sądowe z 1,5k ale to potrwa
@az1rael Negatywa nie da bo na lokalnym takiego nie ma ,tego się nie musi obawiać.
A widzisz pozno juz bylo i nie doczytalem w jakiej zakladce post