anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wystąpił błąd podczas tworzenia etykiety. Zweryfikuj poprawność danych, wracając do poprzedniego kro

rob_oo
#1 Nowicjusz#

Czytałem ,że istniał już taki problem. Nie mogę wydrukować etykiety i pojawia się komunikat" Wystąpił błąd podczas tworzenia etykiety. Zweryfikuj poprawność danych, wracając do poprzedniego krok. Co robić?

oznacz moderatorów
18 ODPOWIEDZI 18

BraStyle
#2 Obserwator#

Mam podobny problem . Nie mogę wygenerować etykiety inpostu . Wyskakuje komunikat błąd poprawności danych . Z tym że wszystko jest ok . Przeglądarkę wyczyściłam . Jak mam wygenerować etykietę ? Przechwytywanie w trybie pełnoekranowym 20.02.2021 185932.bmp.jpg

oznacz moderatorów

agosiah
#8 Zapaleniec#

Witam

Po naciśnięciu w mailu "utwórz etykietę i nadaj paczkę:, jak również bezpośrednio ze strony Allegro lokalnie pojawia się komunikat:
"Wystąpił błąd podczas tworzenia etykiety. Zweryfikuj poprawność danych, wracając do poprzedniego kroku"

Proszę o pomoc

 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

agosiah
#8 Zapaleniec#

Tak widziałam ten temat. Czyli czekam?

oznacz moderatorów

artur198613
#11 Animator#

Musisz zaczekać do jutra do 18, inpost ma przerwę techniczną.

oznacz moderatorów

agosiah
#8 Zapaleniec#

Bardzo dziękuję za podpowiedź. Pozdrawiam:)

oznacz moderatorów

agosiah
#8 Zapaleniec#

Dziękuję:)

oznacz moderatorów

mati2378
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry.
Sprzedałem przedmiot przez allegro lokalnie. Kupujący opłacił i wybrał dostawę do paczkomatu Inpost. Po wybraniu paczkomatu do którego mam nadać paczkę.
Wybieram "Utwórz etykietę" i wyskakuje błąd:

"Wystąpił błąd podczas tworzenia etykiety. Zweryfikuj poprawność danych, wracając do poprzedniego kroku.

Próbowałem wybrać inny paczkomat nadal to samo.

 

 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

kytorr
#13 Ambasador#

jest przerwa techniczna, nie widziałeś bannera na pół ekranu po zalogowaniu do managera paczek? Trwa do jutra do wieczora

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@kytorr na allegro lokalnie nadaje się przez panel allegro i nie widzą tego komunikatu 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@mati2378 pewnie przez przerwę serwisową nie utworzysz etykiety ( dla pewności sprawdź telefon czy nie jest stacjonarny ) 

https://spolecznosc.allegro.pl/t5/dyskusje-kupujących/przerwa-serwisowa-20-21-02-2021/td-p/165485

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Invulnerable_89
#1 Nowicjusz#

Wyskakuje mi taki komunikat przy tworzeniu etykiety: Wystąpił błąd podczas tworzenia etykiety. Zweryfikuj poprawność danych, wracając do poprzedniego kroku. W czym problem? Dodam, że wszystkie dane poprawne.

oznacz moderatorów

vonNogay
#17 Koryfeusz#

Problem w tym, że Inpost ma przerwę techniczną 🙂

https://inpost.pl/aktualnosci-informacje-na-temat-przerwy-serwisowej-20-21022021

Spróbuj jutro po godz. 18

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@rob_oo Spróbuj po godzinie 18.00 - do tego czasu InPost ma przerwę techniczną.

oznacz moderatorów

tomi_olch
#7 Wielbiciel#

To nie do końca prawda. Podczas pobierania etykiety wyskakuje błąd 400. W tym momencie wychodzę ze strony z błędem i od razu wchodzę na stronę ponownie. Jeszcze raz pobieram etykietę i wszystko i już nie ma błędu. Dlaczego tak się dzieje? 

oznacz moderatorów