Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
nie mogę wygenerować etykiety.
Pojawia się komunikat:
Kupujący błędnie wypełnił formularz zamówienia.
Punkt odbiorcy nie istnieje.
Napisz wiadomość do obsługi klienta , pomożemy Ci rozwiązać tę sytuację.
Napisałam do obsługi klienta, ale obawiam się, że nie pójdzie to szybko.
Co mam robić? Dzięki za pomoc!
W zasadzie nic nie zrobisz jak kupujący podał błędne dane!
Wchodziłam na stronę Inpostu i ten paczkomat tam jest 😉
Chodzi o paczkomat:
Allegro Paczkomaty InPost LUB07W
Aleja Kraśnicka 35, 20-718 Lublin
@felice-b ten paczkomat jest jeszcze dostępny na stronie Inpost, ale generalnie przekazany do demontażu, także w tej sytuacji skontaktuj się proszę z kupującym i poproś aby wybrał inny punkt odbioru. Jak już będziesz go mieć, możesz go wysłać w odpowiedzi na zgłoszenie, które do nas przesłałaś. Nasz pracownik zmieni go w systemie.
Bardzo dziękuję za pomoc! Napisałam do kupującego, jak tylko uzyskam od niego odpowiedź, dam znać. Dzięki piękne i miłego dnia!
@felice-b super, polecamy się i również życzę dobrego dnia 🙂
Dzień dobry, mam już informację od kupującego, prosi o wysyłkę do paczkomatu: LUB09M Nałęczowska 30 Lublin. Będę wdzięczna za podmianę w jego zamówieniu i na etykiecie do wydruku.
Dziękuję bardzo!
@felice-b Gotowe, spróbuj wygenerować etykietę ponownie 🙂