anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zły gabaryt paczki

straawberry_
#1 Nowicjusz

Witam, z rozpędu wybrałem za mały gabaryt paczki Inpost, czy jest jeszcze szansa zmienić etykietę?

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@straawberry_ O które zamówienie chodzi?

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

straawberry_
#1 Nowicjusz

InPost 641300817521080113493034

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

Dzień dobry,

w tej sytuacji należy utworzyć nową etykietę z prawidłowym gabarytem. Możliwe jest uzyskanie zwrotu środków za błędnie wygenerowaną etykietę.

Chcąc uzyskać zwrot środków za etykietę z Managera Paczek wystarczy wypełnić formularz na stronie https://inpost.pl/formularz-kontaktowy w temacie kontaktu wybierając: "Zwrot środków za niewykorzystaną etykietę lub kod nadania". W ciągu maksymalnie 14 dni środki zostaną zwrócone na konto w Managerze Paczek.

oznacz moderatorów

straawberry_
#1 Nowicjusz

W jaki sposób mam utworzyć nową etykietę? Jak mam anulować obecną? Proszę o instrukcję krok po kroku

oznacz moderatorów

straawberry_
#1 Nowicjusz

Już sobie poradziłam, dziękuję 

oznacz moderatorów