Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Sprzedałam przedmiot na allegro lokalnie, z tym że kupująca napisała do mnie, że numer telefonu do odbioru przesyłki z paczkomatu (taką opcję wybrała) jest inny, niż ona zazwyczaj kupuje na Allegro. Ona napisała mi smsa z innego numeru, niż dostałam w emailu, więc zapytałam czy paczka ma iść na nr tel, który się pojawił po opłaceniu towaru. Etykiety jeszcze nie wygenerowałam. Co mam zrobić, żeby na etykiecie był poprawny numer telefonu dla InPostu? Wiem, że nie zawsze kod odbioru przychodzi na emaila.
Pozdrawiam i proszę o pomoc.
Ponoć na lokalnie nie można edytować danych do wysyłki po jej opłaceniu. Ja w podobnej sytuacji dopłaciłam sprzedającej i paczka zostanie nadana tradycyjnie :
Oczywiście, nam nie można nic edytować 😂 jestem w innej sytuacji, teraz przecież nie mogę takiej transakcji anulować, czy się mylę? Jeśli mogę to sprawa jest załatwiona, jeśli nie to i tak komuś innemu przyjdzie kod odbioru...
@carolczita Nie możesz tam ręcznie wpisać właściwego numeru telefonu?
Jeśli nie, to niczego nie musisz anulować. Opłata za nadanie zostaje pobrana przez Allegro dopiero po umieszczeniu paczki w paczkomacie, nie umieścisz, nie zapłacisz.
Nadaj poza Allegro.
W etykiecie nic nie można ręcznie zmienić. Allegro i Allegro Lokalnie nie zgrywają się któryś już raz. Na pewno nie jestem pierwszą osobą, która ma takie "delikatne" problemy nie ze swojej winy, ani nie kupującego.
Po co ma dopłacać klientka do przesyłki poza allegro, skoro ma promocyjne 8.99zł 🙂 Ja z kolei mam prowizję od sprzedaży do zapłacenia. Powinniśmy mieć szansę anulowania takich zakupów, ale to już zgłoszę w innym dziale 🙂
Albo tak jak w normalnym Allegro mieć możliwość ręcznej zmiany numeru telefonu czy paczkomatu.
Dzisiaj pisałam właśnie, że podpinają się jakieś stare numery :