Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Mam konto firmowe na allegro. Mam tam smarta na zakupy i na sprzedaż.
Zacząłem wystawiać jakieś przedmioty na allegro lokalnie. Ale mam informację, że
@Slayne Nie ma Smarta dla kont firmowych na Allegro Lokalne.
Nawet jak się zapłaci?
Czyli mam sobie założyć konto prywatne? Jeśli tak to jak to zrobić jak to na ten sam adres i na tą samą osobę co konto firmowe na zwykłym allegro
@Slayne wystarczy nowy adres e-mail.
Założyłem na nowego maila. Ale chciałem zrobić darmowy smart bo była jakaś promocja i podałem swój numer telefonu i mi pokazało, że na tym numerze mam juz smarta i nie mogę mieć drugiego.
A teraz juz nie ma tej opcji, żeby podać numer telefonu.
Tu możesz zmienić nr telefonu: https://allegro.pl/moje-allegro/moje-konto/dane-konta, ale możesz mieć kilka Smartów na każdym koncie jak tylko opłacisz, może być ten sam nr telefonu. Moze raczej chodzi o jakąś zniżkę, zapytaj:https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=bec2390b-f00a-428f-9200-26bb831738fb
https://allegro.pl/moje-allegro/moje-konto/dane-konta, ta strona nie działa
Jak to mogę mieć kilka smartów? Chyba nie bo pokazało mi, że na tym telefonie już mam. Poza tym po co kupować dwa smarty?
Na na czym tylko na kilku kontach, niektórzy tak mają, po co- nie wiem.
Zniknął ten smart na start i to że mogę sprzedać 6 przesyłek w kwartale z wysyłką smart bez aktywacji. Jak mogę to zresetowć?
Cześć @Slayne. Już to sprawdzam. Niedługo wrócę do Ciebie z dalszymi informacjami.
tzn konto o ktorym mowa ze zniknela mi ta promocja smart na start to jest client:123896699
No i?
Cześć @Slayne. Na Twoim koncie Client:123896699 nie ma aktywnego pakietu Smart. Gdy aktywujesz pakiet Smart na Allegro, to będzie on również dostępny na Twoim koncie na Allegro Lokalnie.
No przecież wiem. Nie o to pytałem. Tylko dlaczego zniknęła mi możliwość skorzystania z rabatu Smart na start jak podałem numer telefonu, użyty już w innym koncie. Czy pani jest jakimś pracownikiem allegro?
Gdzie można zgłosić, że nie otrzymuje odpowiedzi na moje pytania?
@Slayne staramy się Ci pomóc, ale napisz proszę jeszcze raz na czym polega problem? Tak jak poinformowała Cię Maria, na koncie Client:123896699 nie ma aktywnego pakietu. Na koncie, z którego tutaj piszesz - Slayne masz wykupiony Smart do 07.04.2025r.
Na Allegro Lokalnie konta firmowe, a takim jest konto Slayne, nie mogą sprzedawać ze Smartem. Taką możliwość mają wyłącznie konta zwykłe.