anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zablokowane środki do wypłaty...

AurorT
#8 Zapaleniec#

Napisane 3 dni na weryfikację, które już minęły. Środków nie mam jak wypłacić z konta. Może moderatorki by podpowiedziały ci zrobić? Niby wypłaty wstrzymane ale prowizje od sprzedaży Allegro pobiera z PayU. 

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

ayo80
Moderatorka
Moderatorka

@AurorT dziękuję za zgłoszenie. Skontaktuję się z działem płatności i jak tylko czegoś więcej się dowiem - dam Ci tutaj znać. Proszę więc o chwilę cierpliwości.

   Paula
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

AurorT
#8 Zapaleniec#

Ok, dziękuję i czekam ☺️

oznacz moderatorów

AurorT
#8 Zapaleniec#

@ayo80 czy coś udało się ustalić?

oznacz moderatorów

ayo80
Moderatorka
Moderatorka

@AurorT niestety jeszcze nie, ale pamiętam o Twojej sprawie. Również czekam na wiadomości. Jesteśmy w kontakcie 🙌

   Paula
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

AurorT
#8 Zapaleniec#

Przepraszam, ale to pomału przestaje być zabawne. Cierpliwość cierpliwością, ale środki do wypłaty są zablokowane a rachunki opłacić trzeba. 3 dni to 3 dni. Jeśli są potrzebne jakieś dodatkowe dane albo jest jakiś błąd to wystarczy o kontakt pracownika PayU mailowy. Nie ma nawet możliwości podglądu załączonych danych ani zmiany w razie pomysłu co jest dziwne. Ja rozumiem, że dyrektywa itp ale pieniądze to pieniądze które są przetrzymywane od x czasu w wirtualnym portfelu z którego sprzedawcy nie mogą korzystać. Z tego co czytam, to nie tylko ja mam taki problem...

oznacz moderatorów

AurorT
#8 Zapaleniec#

Dodam tylko że nie posiadam założonej na siebie żadnej działalności gospodarczej i sprzedaję z prywatnego konta a nie z firmowego...

oznacz moderatorów

AurorT
#8 Zapaleniec#

Najlepsze jest to że Przelewy24 działają bez problemu a też była potrzebna weryfikacja. 

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@AurorT Poprosiłam o pilne zajęcie się Twoją sprawą. Od razu dodam, że sprawa wymaga dodatkowego wyjaśnienia z operatorem płatności, dlatego to tyle trwa. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

NajlepszyComPL
#13 Ambasador#

Już samo to, że trzeba ciągle potwierdzać, że nie jest się wielbłądem jest wnerwiające. Po co zatem biała lista NIP, CEIDG. Działalność gospodarcza polega na działalności, a nie na ciągłym karmieniu biurokratycznej hydry.

Też mam zawieszone wypłaty. Na szczęście nie mam zamówień, he, he.

 

*** SZTUCZNA inteligencja NIE DORÓWNA nigdy NATURALNEJ głupocie 😉
oznacz moderatorów