Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Napisane 3 dni na weryfikację, które już minęły. Środków nie mam jak wypłacić z konta. Może moderatorki by podpowiedziały ci zrobić? Niby wypłaty wstrzymane ale prowizje od sprzedaży Allegro pobiera z PayU.
@AurorT dziękuję za zgłoszenie. Skontaktuję się z działem płatności i jak tylko czegoś więcej się dowiem - dam Ci tutaj znać. Proszę więc o chwilę cierpliwości.
Ok, dziękuję i czekam ☺️
@ayo80 czy coś udało się ustalić?
@AurorT niestety jeszcze nie, ale pamiętam o Twojej sprawie. Również czekam na wiadomości. Jesteśmy w kontakcie 🙌
Przepraszam, ale to pomału przestaje być zabawne. Cierpliwość cierpliwością, ale środki do wypłaty są zablokowane a rachunki opłacić trzeba. 3 dni to 3 dni. Jeśli są potrzebne jakieś dodatkowe dane albo jest jakiś błąd to wystarczy o kontakt pracownika PayU mailowy. Nie ma nawet możliwości podglądu załączonych danych ani zmiany w razie pomysłu co jest dziwne. Ja rozumiem, że dyrektywa itp ale pieniądze to pieniądze które są przetrzymywane od x czasu w wirtualnym portfelu z którego sprzedawcy nie mogą korzystać. Z tego co czytam, to nie tylko ja mam taki problem...
Dodam tylko że nie posiadam założonej na siebie żadnej działalności gospodarczej i sprzedaję z prywatnego konta a nie z firmowego...
Najlepsze jest to że Przelewy24 działają bez problemu a też była potrzebna weryfikacja.
@AurorT Poprosiłam o pilne zajęcie się Twoją sprawą. Od razu dodam, że sprawa wymaga dodatkowego wyjaśnienia z operatorem płatności, dlatego to tyle trwa.
Już samo to, że trzeba ciągle potwierdzać, że nie jest się wielbłądem jest wnerwiające. Po co zatem biała lista NIP, CEIDG. Działalność gospodarcza polega na działalności, a nie na ciągłym karmieniu biurokratycznej hydry.
Też mam zawieszone wypłaty. Na szczęście nie mam zamówień, he, he.