Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wysłałam paczkę pocztą polską pani założyła dyskusję ale dołączyłam potwierdzenie niestety paczka zaginęła i nie wiemy jak teraz rozwiązać sytuację
Musisz złożyć reklamację na zaginięcie przesyłki. Zgodnie z prawem za zaginioną uważa się przesyłkę, która nie dotarła do adresata (wystarczy awizo) w ciągu 30 dni od dnia nadania (Pocztex i inne usługi niepowszechne) lub w ciągu 14 (list zwykły list polecony, paczka pocztowa, list wartościowy i inne usługi powszechne).
Reklamację można zgłosić nie wcześniej niż po upływie terminu po upływie którego, przesyłka zostaje uznana za zaginioną.
Jeżeli była to przesyłka z gwarantowanym terminem doręczenia (np. Pocztex), to po upływie gwarantowanego terminu doręczenia można zgłosić reklamację z tytułu opóźnienia w doręczeniu.
W przypadku przesyłek priorytetowych bedacych usługami powszechnymi, reklamację z tytułu opóźnienia, można zgłosić, po upływie 4 dni roboczych od dnia nadania. Niestety ustawa przewiduje tylko zwrot różnicy ceny pomiędzy ceną przesyłki ekonomicznej a priorytetowej.
Wysłałaś jako osoba prywatna czy jako firma? Jakim przewoźnikiem i czy masz dowód i nr nadania do śledzenia?