Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wystawiłem na licytację zasilacz SINUSPRO-2000E 12/230V (1250/2000W). Było zainteresowanie potencjalnych kupujących i toczyła się rywalizacja o zwycięstwo. Ostatecznie wygrał użytkownik: Client:81932007.
Do wyboru były opcje dostawy kurierem lub odbiór osobisty (w obu przypadkach po przedpłacie). Jednak dodatkowo w opisie przedmiotu wspomniałem o możliwości dokupienia akumulatora w przypadku odbioru osobistego.
Kupujący po wygraniu licytacji niemal natychmiast żądał adresu zamieszkania a potem jeszcze mnie ponaglił. Chciał zapłacić gotówką przy odbiorze twierdząc, że ponieważ chce również kupić akumulator, to od razu zapłaci przy odbiorze za wszystko. Nie zapytał o taką możliwość w trakcie trwania licytacji tylko od razu "założył", że może tak zrobić.
Gdy na czacie jasno dałem do zrozumienia, że najpierw ma zapłacić przez internet za zasilacz, to kontakt się urwał. Przedmiot nie został sprzedany a ja mam do uregulowania opłatę za promowanie.
Użytkownik Client:81932007 jest według mnie podejrzany i najlepiej go zablokować.
To jest niestety przykre, że dzieją się takie rzeczy. Niestety na ogół są popełniane przez osoby o obcojęzycznie brzmiących imionach/nazwiskach.
Czy można wprowadzić jakieś opcje ograniczania możliwości uczestnictwa w licytacji? Na przykład żeby nie dopuszczać do licytacji osób, które mają konta krócej niż rok i/lub które dostały negatywny komentarz w ciągu ostatnich 3 miesięcy?
@mnkm1 W przypadku zgłoszonego klienta obecnie nie mamy podstaw, by podjąć działania. Nie planujemy również w najbliższym czasie wprowadzenia ograniczeń, o których wspominasz.
Zrezygnuj z odbiorów osobistych oraz za pobraniem to łatwiej odzyskasz prowizję i zmniejszysz
ryzyko na trafienia takich "wymagających" klientów.