
Defactoo
#8 Zapaleniec#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
30-10-2022
22:17
Witam. Klient zakupił u mnie przedmiot za 60 zł, zapłacił, nie zdązyłam wysłac a on pisze ze sie pomylił i chce zwrotu pieniedzy i tego dokonał na allegro lokalnie i sie zgodziłam na ten zwrot tylko ze nie wiem jak teraz na allegro lokalnym uzyskac zwrot prowizji a pobrało mi 13,45 zł, próbowałam na allegro ale tez sie nie da. co zrobic w takim przypadku ?
oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

Defactoo
#8 Zapaleniec#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
30-10-2022
22:20
sorki, mała korekta , pobrano opłata za obsługę transakcji, 4,74 zł i jak to odzyskac?
oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
30-10-2022
22:22
Da się, niech napisze ze rezygnuje z zakupu, piszesz o zwrot>dołączasz rezygnację: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a... a jak odrzucili to piszesz odwołanie: https://allegro.pl/pomoc/odwolanie-od-decyzji-o-rabacie-transakcyjnym
oznacz moderatorów

Defactoo
#8 Zapaleniec#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
30-10-2022
22:35
Dziękuję
oznacz moderatorów