Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Ktoś kupił ode mnie przedmiot i rzekomo zapłacił bezpośrednio na PayU, a nie przez Allegro. Pisze łamaną polszczyzna. Podaje kwoty w euro
Tak oszustwo, nic nie klikaj nie pisz.
@dziabek23 Cześć. 🙂 Status płatności (za sprzedaż na Allegro Lokalnie) sprawdzisz w zakładce Zamówienia od kupujących. Kiedy kupujący zapłaci za przedmiot, damy Ci też o tym znać mejlowo. Jeśli takiej informacji w zakładce nie ma, to nie wysyłaj towaru i nie klikaj również w żadne linki, do "odebrania płatności" - to próba oszustwa.
Czy możesz podać mi login konta, z którego wysyłane są do Ciebie takie wiadomości?
Tak wygląda wiadomość:
Ponownie informuje, ze przelew na konto Pay U S. A. Grunwaldzka 186 60-166 Poznan o numerze PL47124069603496013031026861 powinna wplynac wartosci 16 €, co po przewalutowaniu
Login konta: Wanda (Client: 63585218)
Dziękuję za szybką odpowiedź
@dziabek23 Zabezpieczyliśmy to konto do wyjaśnienia. Nie wysyłaj nic, dopóki nie otrzymasz płatności.
Ok
Dziękuję i pozdrawiam
Witam. Nadal jest ten sam problem. Użytkownik Wanda kupuje, nie płaci i pisze, że wpłaty dokonał na PayU.