Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Od blisko 17 lat jestem na allegro i przyznać muszę, że AL mnie trochę rozbraja. Kiedyś wszystko było proste, wystawiłem przedmiot na sprzedaż i bez względu na wybrany sposób zapłaty przez kupującego, allegro naliczało prowizję od kwoty sprzedaży. Teraz na AL jak dla mnie jest to zagmatwane.
Sprzedałem kilka przedmiotów, które kupiło kilka osób. Te z osób, które skorzystały z opcji zapłaty PayU wpłaciły pieniądze i z automatu AL naliczyło sobie prowizję od sprzedaży - i to jest bardzo jasne i czytelne. Zapłaciłem prowizję i wszystko jest OK.
Problem pojawił się w momencie, kiedy część moich kupujących nie mając możliwości skorzystania z płatności PayU poprosiło mnie o dane do przelewu, chcąc dokończyć transakcje i zapłacić za wylicytowane przedmioty. W ten sposób dokończyliśmy transakcje i wszystko między mną a kupującymi jest OK.
Niestety w takim przypadku AL informuje mnie, że "Kupujący nie zapłacił za przedmiot. Zakup został unieważniony. Za 24h wznowimy ogłoszenie"
Chcę być w porządku w stosunku do Allegro lokalne i pragnę zapłacić prowizję za sprzedane walory, za które kupujący zapłacili mi tradycyjnym przelewem. Proszę o informację jak to zrobić. Napisałem do AL, ale nie ma odzewu.
Pozdrawiam
@kola-67 tak działa allegro lokalnie, nie zapomnij zakończyć wznowienia bo sprzedaż ponownie i będzie problem 😞 Nie wiem czy allegro przewidziało taką sytuację że ktoś chce dobrowolnie opłacić prowizję 😄
@mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Napisane że należy wypełnić formularz dostawy:https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/oplaty-za-sprzedaz-na-allegro-lokalnie/jakie-sa-oplaty-na... , możesz także dopytać na czacie, najszybciej: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d
@kola-67 Jeśli chcesz zapłacić prowizję, napisz do Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=7f980b3b-184b-4f4a-9ad4-7e833245df10&subjectId=b041ba5e-6... Najlepiej dołącz potwierdzenie wpłaty od kupujących.
W tym artykule masz instrukcję, jak zablokować wznowienie oferty; https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/wystawianie-ogloszen-na-allegro-lokalnie/jak-wystawic-ogl...
Doczytałem informację jak wyłączyć wznowienie ofert i zrobiłem to. Martwi mnie fakt, że pisałem wiadomość do AL i nie ma odzewu.
@kola-67 Spokojnie poczekaj, odpiszą Ci. Czasem trwa to 1-2 dni, zwłaszcza w nietypowych sprawach. Muszą to skonsultować z działem prawnym, czy wolno im przyjąć pieniądze w takiej sytuacji 🙂
Nawiasem mówiąc, dziwne jest to, że AL nie widząc reakcji ze strony kupujących dotyczących zapłaty za wygrane aukcje po prostu po 5 dniach unieważnia zakup i wystawia przedmiot ponownie . Dla mnie jest to chore.
@kola-67 Może chore ale opłacalne, dla niektórych.😁
@kola-67 czy możesz napisać gdzie do nas pisałeś? Nie widzę takiej wiadomości. Czy był to formularz, czat, wiadomość na msg? Bardzo dziękuję za Twój wątek i Twoje podejście! Skonsultowałam Twoje zapytanie, ale nie mamy możliwości ręcznego naliczenia prowizji. Jest ona naliczana automatycznie przy opłaceniu zamówienia (w przypadku płatności "z góry").