anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

zmiana rachunku

PasiekaRadomki
#7 Wielbiciel#

proszę o link do zmiany rachunku bankowego

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

Monika__L
#15 Entuzjasta#

1. o co? jakiego rachunku??

2. prosisz się o kłopoty. zaraz ktoś ci podeśle lewy link, wklepiesz liginy hasła, nazwiska panieńśkie i co tam jeszcze się przyda i wyczyszczą ci konto.

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@PasiekaRadomki dane do wypłat zmieniasz w ustawieniach 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@PasiekaRadomki https://allegro.pl/lokalnie/c2c/payouts-settings

Jak zmienić dane do wypłat

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@PasiekaRadomki https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/konfiguracja-konta-do-wyplat/jak-zmienic-dane-do-wyplat-o...

Jeśli chcesz zaktualizować swoje dane do wypłat:

  1. Przejdź do zakładki Ustawienia wypłat i pod numerem rachunku bankowego kliknij [zmień].
  2. W formularzu, który Ci wyświetlimy, podaj swoje dane. Muszą one być identyczne z danymi Twojego konta bankowego, na które mają trafić wypłacane pieniądze. Jeżeli nie pamiętasz danych swojego rachunku, sprawdzisz je na swoim wyciągu bankowym. Następnie kliknij [aktywuj wypłaty].
  3. Zrób przelew weryfikacyjny na kwotę 1,01 zł z konta bankowego, które wpiszesz w formularzu. Jeśli oprócz usługi PayU udostępniasz lub chcesz udostępnić również usługę Przelewy24, wykonaj osobne przelewy weryfikacyjne dla każdego z operatorów. Operator Przelewy24 do weryfikacji danych wymaga dodatkowych dokumentów. Kwoty przelane w celu weryfikacji w całości zwrócimy na Twoje konto bankowe.
  4. Do czasu, aż operator zweryfikuje Twoje dane, wypłaty z jego salda będą wstrzymane. Jeśli chcesz sprawdzić, na jakim etapie jest weryfikacja Twoich danych, przejdź do zakładki Ustawienia wypłat.
  5. Po zakończonej weryfikacji na Twój adres mejlowy wyślemy powiadomienie (osobne dla każdego z operatorów) z informacją o zmianie.

Pamiętaj, że odbiorcą wypłat może być wyłącznie osoba lub firma, na którą zostało zarejestrowane konto Allegro. Nie można wypłacić środków na konto innej osoby.

________
Κώστας
oznacz moderatorów

PasiekaRadomki
#7 Wielbiciel#

gdzie mogę edytować profil,chcę zmienić nr rachunku bankowego do wypłat

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@PasiekaRadomki https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/konfiguracja-konta-do-wyplat/jak-zmienic-dane-do-wyplat-o...

Jeśli chcesz zaktualizować swoje dane do wypłat:

  1. Przejdź do zakładki Ustawienia wypłat i pod numerem rachunku bankowego kliknij [zmień].
  2. W formularzu, który Ci wyświetlimy, podaj swoje dane. Muszą one być identyczne z danymi Twojego konta bankowego, na które mają trafić wypłacane pieniądze. Jeżeli nie pamiętasz danych swojego rachunku, sprawdzisz je na swoim wyciągu bankowym. Następnie kliknij [aktywuj wypłaty].
  3. Zrób przelew weryfikacyjny na kwotę 1,01 zł z konta bankowego, które wpiszesz w formularzu. Jeśli oprócz usługi PayU udostępniasz lub chcesz udostępnić również usługę Przelewy24, wykonaj osobne przelewy weryfikacyjne dla każdego z operatorów. Operator Przelewy24 do weryfikacji danych wymaga dodatkowych dokumentów. Kwoty przelane w celu weryfikacji w całości zwrócimy na Twoje konto bankowe.
  4. Do czasu, aż operator zweryfikuje Twoje dane, wypłaty z jego salda będą wstrzymane. Jeśli chcesz sprawdzić, na jakim etapie jest weryfikacja Twoich danych, przejdź do zakładki Ustawienia wypłat.
  5. Po zakończonej weryfikacji na Twój adres mejlowy wyślemy powiadomienie (osobne dla każdego z operatorów) z informacją o zmianie.

Pamiętaj, że odbiorcą wypłat może być wyłącznie osoba lub firma, na którą zostało zarejestrowane konto Allegro. Nie można wypłacić środków na konto innej osoby.

________
Κώστας
oznacz moderatorów