Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wysyłka przedmiotów przez paczkomaty skutkuje automatyczną zmianą statusu transakcji, n.p. "nadana", "w drodze", "w doręczeniu" i t.d.
Jeżeli wysyłam we własnym zakresie (kurier), status transakcji to cały czas "kupujący zapłacił za przedmiot".
Moim zdaniem powinna być możliwość zmiany tego statusu przez sprzedającego na "zakończona".
Mała rzecz, a byłoby trochę jaśniej na liście sprzedanych.
@igolek Możesz ręcznie zmienić sobie status takiego zamówienia. Dodatkowo, jeśli korzystasz z usług przewoźnika, który jest z nami zintegrowany - tutaj lista, to dzięki dodaniu zamaskowanego adres email kupującego podczas tworzenia etykiety, możemy śledzić statusy przesyłek.
Status ręcznie możesz zmienić w wielu zamówieniach jednocześnie. Wystarczy, że w zakładce "zamówienie" zaznaczysz zamówienie w chechboxie po lewej stronie, a następnie na zielonym pasku na dole klikniesz "zmień status" i wybierzesz odpowiedni status.
To w Allegro, a w Lokalnie też się da? O Lokalnie pisałem, jak sądzę po wyborze tablicy to chyba oczywiste.
Miło by było otrzymać jednak informację zwrotną co w Lokalnie. Bo albo jestem tępy jak zardzewiała żyletka, albo tam się tak nie da.
@igolek przepraszam, że nie otrzymałeś odpowiedzi.
Na Allegro Lokalnie nie ma takiej możliwości, statusy przesyłek są przekazywane tylko dla tych metod dostawy, które są nadawane z poziomu Allegro Lokalnie, czyli Allegro Paczkomaty InPost i Allegro One Box. W przypadku zamówień dla których przesyłki nadajesz poza Allegro Lokalnie, powinieneś prekazać numer przesyłki kupującemu na czacie, aby mógł ją śledzić, ale nie wpłynie to na status przesyłki w systemie.
Dziękuję za Twoją sugestię, przekażę ją do zespołu, który zajmuje się rozwojem Allegro Lokalnie.