Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jak możecie to sprawdzić sprzedałem legalnie posiadany smartfon Redmi 7A za 238 zł (z przesyłką) Pieniądze trafić miały przez system PayU na moje konto. Okazało się wszakże, że dzielna ta instytucja wpisała jako konto odbiorcy dane nieaktualne co najmniej kilka lat. Poprawiałem numer konta DWUKROTNIE, rozmawiałem telefonicznie z konsultantem. Bez efektu. Pieniedzy jak nie było na koncie tak nie ma. Proszę odpowiedzieć: co się dzieje, że przetrzymujecie moje wartości pieniężne? Aktualne dane, numer konta - ZWERYFIKOWANE. Skany dokumentów - PRZESŁANE. Jak długo mam jeszcze czekać?
Marek Zarębski CASTILLON
Dane osobowe konta Allegro muszą być takie same jak dane osobowe konta w banku. Jeśli nie są , wypłaty nie będą możliwie. Jeśli są i masz status wypłat "aktywne", zleć wypłatę pieniędzy na swoje konto. Żadna instytucja nie wpisała Ci tam nieaktualnych danych, sam je musiałeś wpisać.
Po zleceniu wypłaty środki są przekazywane na konto do końca następnego dnia roboczego.
I tu się Demiurgu mylisz! Bo to właśnie PayU wpisało nieaktualne dane. Oczywiście moja wina, że nie zauwazyłem bzdury. Po pięciu latach płacenia z okreslonego konta nie przyszło mi do głowy, że ktoś może udawac Greka , kolokwialnie powiadając. Co do reszty danych: wszystkie są obecnie ze soba zgodne, więc nie paplajmy bez sensu, w ten sposób niczego nie rozwiązujesz ani nie popychasz do przodu. M.Z.
Mylisz wpłaty z wypłatami. PayU nikomu nie wpisuje numeru konta do wypłat.
Jeśli dane są zgodne, zleć wypłatę. Jeśli nie możesz zlecić wypłaty, zapytaj o powód na czacie Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1588cdd0-0680-4a7f-a68c-8e1864769ebb
Proste pytanie: właśnie otrzymałem maila o aktywacji konta. Kiedy otrzymam swoje pieniądze? Nie wiem co to oznacza w waszym technokratycznym języku - dla mnie to informacja do żyjącego, że żyje. Po raz n-ty by to potwierdzić przesłałem z mojego konta bankowego 1,01 zł na wskazane konto. Pieniędzy nadal nie mam. Zatem sprawa zakrawa na czystą kpinę! Wzamian domagacie się ode mnie wskazania na ile w punktowej skali oceniam panią Mariolę, która odbyła ze mną telefoniczną rozmowę. Przemiła dziewczyna! Niestety nic z tego nie wynika. Prześlijcie na moje konto moje pieniądze i zakończymy ten bezsensowny związek!
@Castillon Jak masz aktywne, zweryfikowane konto, środki powinny przejść (po przekazaniu) do końca następnego dnia roboczego. All lubi trzymać tam tą kasę.