Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Kupujący zakupił u mnie suszarkę i dokonał wpłaty. Niestety suszarkę wczoraj sprzedałam na **piiip** i nie zamknęłam aukcji na allegro. Jak mogę wystąpić o zwrot prowizji i w jaki sposób zwrócić środki kupującemu? Pieniądze są jeszcze na koncie allegro? Z góry dziękuję za szybką odpowiedź pozdrawiam serdecznie Iwona Gnatowska
@Richi-07 Widzę, że napisałaś do nas w tej sprawie również wiadomość mailową i problem został wyjaśniony w toku tej korespondencji.
Środki musisz wypłacić na swoje konto: https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/konfiguracja-konta-do-wyplat/jak-wyplacic-pieniadze-z-all... następnie zwrócić kupującemu na konto wskazane przez niego i napisać o zwrot prowizji, dołączając dowód że do zakupu nie doszło: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a...