anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot paczki -nieprawidłowy nr podany przez kupującego

malcia_2008
#7 Wielbiciel#

Pani zakupiła na allegro lokalnym przedmiot, wydrukowałam dane ze systemu nadania inpost, okazało sie ze idzie zwrot paczki, bo pani zle podala nr w danych odbiorcy - a inne dane w nazwie kupujący- jak dalej postąpić jeśli bym chciała jej wyslac paczkę? oczywiście obciążona zostałam kosztem ponowie 9,99 (zwrot) proszę o radę.

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12

LEW433
#21 Demiurg#

W takiej sytuacji kupujący powinien Ci opłacić zwrot i ponowną wysyłkę. Towar jest jego własnością  aTy jako prywatny sprzedajacy nie musisz przyjmować zwrotów, chyba że wyrazisz na to zgodę.

oznacz moderatorów

malcia_2008
#7 Wielbiciel#

Czyli jak idzie do mojego paczkomatu , to mam nie odbierać tego zwrotu? czy odebrać i nadać ponownie ale klient narazie zero odzewu ? ale to jeszcze raz można  nadac inpostem poprzez allegro? czy normalnie prywatnie ale wtedy wysyłka jest większa?

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@malcia_2008 nie będziesz miała możliwości nadania tej przesyłki z poziomu Allegro Lokalnie ponownie. Kupująca może ponownie złożyć zamówienie, opłacić dostawę i wtedy nadasz ją z poziomu Allegro Lokalnie. Z tego co widzę to opłata za tę przesyłkę została pobrana jeden raz. Przesyłka metodą Allegro Paczkomaty InPost wraca za darmo. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@malcia_2008 paczka wróci za darmo ale jak będziesz prosić o opłatę za ponowną wysyłkę uwzględnij realne koszty bo 9,99 zł jest tylko przez allegro a jak sama nadasz przez stronę czy automat to będzie to tyle:

Gabaryt A

16,99 zł

 

Gabaryt B

18,99 zł

 

Gabaryt C

20,99 zł

________
Κώστας
oznacz moderatorów

malcia_2008
#7 Wielbiciel#

A co jesli kobieta sie wogole nie skontaktue ze mna odnosnie paczki, jak jej zwrocić pieniadze zaplacone ?

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@malcia_2008 jeśli się nie odezwie i nie poda Ci numeru konta do zwrotu wpłaty, to nie będziesz mogła jej zwrócić. Konta zwykłe nie mają możliwości zasilenia salda kwotą potrzebną do zwrotu, więc kupująca musi podać numer konta. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@malcia_2008 oczekuj dyskusji 😎

oznacz moderatorów

malcia_2008
#7 Wielbiciel#

Co masz. Na myśli? 

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@malcia_2008 kontaktowałaś się z kupującym?

Jak nie otrzyma towaru to prawdopodobnie otworzy dyskusję.

oznacz moderatorów

malcia_2008
#7 Wielbiciel#

Kontaktowałam się poprzez wiadomości i telefonicznie i zero odzewu z jego strony co mnie to. Zastanawia. 

oznacz moderatorów

malcia_2008
#7 Wielbiciel#

Co masz na myśli? 

oznacz moderatorów

musashi2007
#13 Ambasador#

"Dyskusja" to takie narzędzie Allegro gdzie Kupujący zgłasza problem z zamówieniem.
Przypilnuj na mailu czy przypadkiem Kupujący nie założy "dyskusji".
Jeżeli tak by się stało pamiętaj, że masz 24h na odpowiedź.

Tam można sobie wszystko wyjaśnić.

oznacz moderatorów