anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Towar wylicytowany, nieopłacony, nie odebrany, a oplata od sprzedaży naliczona. Co robić?

XPbIHb
#1 Nowicjusz#

Dzień dobry. Co zrobić w przypadku, gdy kupujący wylicytował przedmiot i wybrał opcję odbioru osobistego. ale nie ma z nim kontaktu? Nie odbiera telefonu i nie odpisuje na maile. Tym samym nie odebrał wylicytowanego przedmiotu i nie zapłacił za niego. Tymczasem allegro naliczyło mi opłatę za sprzedaż przedmiotu. Nie wiem jak anulować transakcję. Pozdrawiam. Jarek

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

mdrogeria
#21 Demiurg#

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  może to jeden ze znanych i ,, lubinych,,  tu klientów .

@XPbIHb wskaż numer transakcji 

oznacz moderatorów

XPbIHb
#1 Nowicjusz#

taki kilent: 

Client:113154787

oznacz moderatorów

XPbIHb
#1 Nowicjusz#
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@XPbIHb jest szansa na pozytywne zakończenie , zaczekaj na nasze Dziewczyny 

ot takie coś znalazłem 

Client:113154787

(0 ofert)konto zawieszone

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@XPbIHb dziękuję, to konto jest już zablokowane w naszym systemie, więc w sprawie pobranej opłaty napisz proszę do nas przez ten formularz.

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów