Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Pani zakupiła na allegro lokalnym przedmiot, wydrukowałam dane ze systemu nadania inpost, okazało sie ze idzie zwrot paczki, bo pani zle podala nr w danych odbiorcy - a inne dane w nazwie kupujący- jak dalej postąpić jeśli bym chciała jej wyslac paczkę? oczywiście obciążona zostałam kosztem ponowie 9,99 (zwrot) proszę o radę.
W takiej sytuacji kupujący powinien Ci opłacić zwrot i ponowną wysyłkę. Towar jest jego własnością aTy jako prywatny sprzedajacy nie musisz przyjmować zwrotów, chyba że wyrazisz na to zgodę.
Czyli jak idzie do mojego paczkomatu , to mam nie odbierać tego zwrotu? czy odebrać i nadać ponownie ale klient narazie zero odzewu ? ale to jeszcze raz można nadac inpostem poprzez allegro? czy normalnie prywatnie ale wtedy wysyłka jest większa?
@malcia_2008 nie będziesz miała możliwości nadania tej przesyłki z poziomu Allegro Lokalnie ponownie. Kupująca może ponownie złożyć zamówienie, opłacić dostawę i wtedy nadasz ją z poziomu Allegro Lokalnie. Z tego co widzę to opłata za tę przesyłkę została pobrana jeden raz. Przesyłka metodą Allegro Paczkomaty InPost wraca za darmo.
@malcia_2008 paczka wróci za darmo ale jak będziesz prosić o opłatę za ponowną wysyłkę uwzględnij realne koszty bo 9,99 zł jest tylko przez allegro a jak sama nadasz przez stronę czy automat to będzie to tyle:
Gabaryt A |
16,99 zł |
|
Gabaryt B |
18,99 zł |
|
Gabaryt C |
20,99 zł |
A co jesli kobieta sie wogole nie skontaktue ze mna odnosnie paczki, jak jej zwrocić pieniadze zaplacone ?
@malcia_2008 jeśli się nie odezwie i nie poda Ci numeru konta do zwrotu wpłaty, to nie będziesz mogła jej zwrócić. Konta zwykłe nie mają możliwości zasilenia salda kwotą potrzebną do zwrotu, więc kupująca musi podać numer konta.
@malcia_2008 oczekuj dyskusji 😎
Co masz. Na myśli?
@malcia_2008 kontaktowałaś się z kupującym?
Jak nie otrzyma towaru to prawdopodobnie otworzy dyskusję.
Kontaktowałam się poprzez wiadomości i telefonicznie i zero odzewu z jego strony co mnie to. Zastanawia.
Co masz na myśli?
"Dyskusja" to takie narzędzie Allegro gdzie Kupujący zgłasza problem z zamówieniem.
Przypilnuj na mailu czy przypadkiem Kupujący nie założy "dyskusji".
Jeżeli tak by się stało pamiętaj, że masz 24h na odpowiedź.
Tam można sobie wszystko wyjaśnić.