Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący bez wcześniejszego kontaktu zapłacił mi za rzecz, którą dzień wcześniej zakupiła inna osoba przez inny serwis z ogłoszeniami. Ja nie ściągnąłem ogłoszenia na czas. Zapłacił przez PayU i chcę mu zwrócić pieniądze i anulować to zamówienie, ale nadal nie otrzymałem tych środków na konto. Wiadomo że w obecnej sytuacji nie mam co mu wysłać. Jak to najlepiej rozwiązać da się jakoś to anulować z poziomu ogłoszenia czy trzeba czekać aż pieniądze zostaną zaksięgowane i wtedy mu je odesłać?
@wwiewu Żeby coś oddać trzeba to mieć, skąd pewność że zapłacił skoro ich nie masz na koncie, na zwykłym allegro robisz zwrot przez AF a na AL musisz wypłacić na swoje konto bankowe i wysłać na konto podane przez kupującego.
Zawarłeś z kupującym prawnie wiążącą umowę. Wypada się z niej wywiązać. Jeśli skończył Ci się towar, to uzupełnij zapas i wyślij kupującemu. Allegro to nie zabawa.
Nie wiem czy dobrze zadalem pytanie ale sprawa dotyczy allegro lokalnie.
@wwiewu kupujący zapłacił tylko te środki są na Twoim koncie PayU. Żeby je wypłacić na Twoje konto bankowe powinieneś aktywować konto do wypłat. Aby to zrobić wejdź proszę w Ustawienia wypłat następnie wypełnij formularz i zrób przelew weryfikacyjny. Dane konta bankowego i dane konta Allegro muszą być takie same, a weryfikacja może potrwać do trzech dni. Zwrotu na Allegro Lokalnie nie zrobisz przez Allegro Finanse, dlatego proszę zrób zwrot bezpośrednio na konto kupującego.
@wwiewu Allegro Lokalnie to też nie zabawa. Kupujący nie musi się kontaktować przed zapłatą, może opłacić zakup bez kontaktu. Ty nie możesz anulować zamówienia. Wypłata środków na konto to też Twój problem, musisz w tym celu podać własny rachunek bankowy do wypłat. Kupujący może, ale nie musi godzić się na zwrot wpłaty, może domagać się wydania towaru.
@la_nika Dziękuję za pomoc!