Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Miko3091 jak otworzył dyskusję, to napisz niech odeślę na reklamację i sprawdzisz jaki jest obecny stan telefonu, jeśli jest ok, odrzucasz reklamację i odsyłasz telefon, ewentualnie poproś , aby w dyskusji przesłał zdjęcia wad
@Miko3091
jeżeli zdecydujesz się odebrać ten telefon w ramach reklamacji, to sprawdź czy odeśle Ci ten sam, który sprzedałeś.
Jeżeli w ofercie nie wykluczyłeś rękojmi za wady, to odpowiadasz przed kupującym przez dwa lata od daty sprzedaży z tytułu rękojmi.
Co do reklamacji, to zgodnie z prawem musisz się do niej ustosunkować w ciągu 14 dni inaczej zostanie ona uznana z automatu.
Jeżeli uznasz roszczenie, to masz do wyboru wymianę lub naprawę, a gdy jest to niemożliwe lub zbyt kosztowne możesz zwrócić środki lub zaproponować obniżenie ceny. Ogólnie zwrot środków to ostateczność, jeżeli usterki nie da się usunąć, wymiana jest niemożliwa, a kupujący nie zgadza się na obniżenie ceny.
A i jeżeli kupujący zgodzi się na obniżenie ceny, to kończy to sprawę reklamacji. A na przyszłość opisuj towar dokładniej, bo kupujący nie może reklamować wad o których wiedział w chwili zakupu.
Ważne. Nie masz obowiązku przyjmowania zwrotu, ale musisz ustosunkować się do roszczenia kupującego.