Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam kupujący zakupił towar potem z niego zrezygnował na nasz koszt odebraliśmy towar. Następnie wykonany został przelew zwrotny na prywatne konto kupującego. Po czym starlismy się o zwrot prowizji, ale kupujący tego nie potwierdza, pisze ze wniosek odrzucony, nie ma nigdzie opcji odwołania co zrobić?
@RAILINOX Cześć. Nie masz możliwości odwołania się od tej decyzji tutaj: https://allegro.pl/pomoc/odwolanie-od-decyzji-o-rabacie-transakcyjnym?
Jeśli nie, to napisz do nas przez ten formularz i dołącz potwierdzenie przelewu ze zwrotem środków do kupującego.
Jeśli sprzedaż odbyła się na Allegro Lokalnie, to napisz do nas tutaj (i również załącz potwierdzenie przelewu).
Na AL prowizja jest bezzwrotna i jeżeli piszesz o zwrot to musisz to udokumentować: https://allegro.pl/pomoc/odwolanie-od-decyzji-o-rabacie-transakcyjnym
@Ziolko39 Wnioski o zwrot prowizji są rozpatrywane na podstawie danych systemowych. Jeśli takich danych nie ma lub są niewystarczające, wysyłamy do kupującego mejla dotyczącego niezrealizowanego zakupu.
@ko_alka Dziekuje.😘