anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot prowizji a kupującuy nie chce zakceptować

RAILINOX
#1 Nowicjusz#

Witam kupujący zakupił towar potem z niego zrezygnował na nasz koszt odebraliśmy towar. Następnie wykonany został przelew zwrotny na prywatne konto kupującego. Po czym starlismy się o zwrot prowizji, ale kupujący tego nie potwierdza, pisze ze wniosek odrzucony, nie ma nigdzie opcji odwołania co zrobić? 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@RAILINOX Cześć. Nie masz możliwości odwołania się od tej decyzji tutaj: https://allegro.pl/pomoc/odwolanie-od-decyzji-o-rabacie-transakcyjnym?

Jeśli nie, to napisz do nas przez ten formularz i dołącz potwierdzenie przelewu ze zwrotem środków do kupującego. 

Jeśli sprzedaż odbyła się na Allegro Lokalnie, to napisz do nas tutaj (i również załącz potwierdzenie przelewu). 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Na AL prowizja jest bezzwrotna i jeżeli piszesz o zwrot to musisz to udokumentować: https://allegro.pl/pomoc/odwolanie-od-decyzji-o-rabacie-transakcyjnym

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@RAILINOX A jeszcze istnieje potwierdzanie przez kupujących ? Miało być wycofane. @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Ziolko39 Wnioski o zwrot prowizji są rozpatrywane na podstawie danych systemowych. Jeśli takich danych nie ma lub są niewystarczające, wysyłamy do kupującego mejla dotyczącego niezrealizowanego zakupu.

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@ko_alka Dziekuje.😘

oznacz moderatorów