Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
sprawdziłem poprzednie tematy, ale nie uzyskałem w nich odpowiedzi na moje pytanie. Otóż wystawiając przedmiot na allegro lokalnie, zaznaczyłem złą opcje przekazania towaru (odbiór osobisty, gdzie nie było możliwości przekazania tego towaru w ten sposób). Kupujący zwrócił na to uwagę dopiero po kliknieciu "kup teraz". A więc wystawiłem aukcje ponownie, a kupujący sfinalizował całą transakcje (z przekazaniem produktu mailowo). Lecz w oknie opłat znajdują się aktualnie 2 prowizje (w tym jedna transakcja, która nie doszła do skutki). W jaki sposób mogę zwrócić się o zwrot tejże prowizji?
Pozdrawiam
Adam
@imackp W Allegro Lokalnie nie naliczamy prowizji, ale opłatę za obsługę transakcji. Są to koszty, których nie zwracamy.
@nat_not, co jest gorsze, bo transakcja siedzi 7 dni i co 7 dni opłata? jaki to ma sens?
@nat_not Ale opłata za jaką obsługę transakcji, jeżeli do takowej nie doszło? Kupujący nie podjął sfinalizowania zakupu co skutkuje brakiem transakcji. Mam rozumieć, że przez błąd kupującego mam ponosić koszty transakcji, do której faktycznie do doszło?
@imackp Allegro ostatnio unika jak może określenia "prowizja od sprzedaży". Pojawiły się bezpieczniejsze pod względem prawnym zamienniki, czyli "rabat transakcyjny" i "opłata za obsługę transakcji". Pozwala to pobierać opłaty także wtedy, gdy finalnie nie doszło do wydania rzeczy i otrzymania zapłaty.
@imackp W Allegro Lokalnie rejestrujemy transakcję, gdy kupujący ją opłaca lub gdy wybiera odbiór osobisty (to Twój przypadek). Jest to sugnał, że doszło do zawarcia umowy.
@nat_not Wydaje mi się, że nadal nie uzyskałem odpowiedzi na moje pytanie. Czy to wina sprzedającego (wystawiającego ogłoszenie), że kupujący dokonał zakupu (kliknął "kup teraz") i nie dokończył/sfinalizować transakcji? Troszkę brak logiki w tym? Jeżeli tutaj nie uzyskam odpowiedzi na moje pytanie to gdzie znajdę support, który przyjmie ode mnie report?