Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
witam, sprzedałem przedmiot na allegrolokalnie, za pobraniem, zaraz po zakupie kupujący napisał mi wiadomość, że to zakup przez pomyłkę, poprosiłem więc Go o anulowanie zakupu po jego stronie, jednak tu się kontakt z Nim urwał, a ja po swojej stronie nie mogę tego zrobić, ponieważ nie widzę takiej opcji przy sprzedaży za pobraniem,
Wiem że temat wałkowany naście razy, przejrzałem stare tematy, i wszędzie jest odwołanie się do allegro przez formularz kontaktowy, niestety nie mogę przez niego przebrnąć ponieważ, tam mam tyko do wyboru transakcje z allegro a nie allegrolokalnie...
jak mogę anulować ten zakup i poprosić o zwrot prowizji od sprzedaży? ja wiem że to jest raptem parę groszy, i kiedyś miałem już taką sytuację i machnąłem na to, ale skoro allegro za wszystko nalicza kasę, i w sumie rozumiem to, to do tego jeszcze teraz będzie nas Skarbuweczka rozliczać, więc dlaczego mam darować po raz kolejny parę groszy, kiedy wszyscy zarabiają na tej tranzakcji poza mną, i przedmiot dalej leży nie sprzedany 😄