anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot prowizji allegro lokalnie

imackp
#7 Wielbiciel#

Witam,

sprawdziłem poprzednie tematy, ale nie uzyskałem w nich odpowiedzi na moje pytanie. Otóż wystawiając przedmiot na allegro lokalnie, zaznaczyłem złą opcje przekazania towaru (odbiór osobisty, gdzie nie było możliwości przekazania tego towaru w ten sposób). Kupujący zwrócił na to uwagę dopiero po kliknieciu "kup teraz". A więc wystawiłem aukcje ponownie, a kupujący sfinalizował całą transakcje (z przekazaniem produktu mailowo). Lecz w oknie opłat znajdują się aktualnie 2 prowizje (w tym jedna transakcja, która nie doszła do skutki). W jaki sposób mogę zwrócić się o zwrot tejże prowizji? 

Pozdrawiam

Adam

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@imackp W Allegro Lokalnie nie naliczamy prowizji, ale opłatę za obsługę transakcji. Są to koszty, których nie zwracamy. 

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@nat_not, co jest gorsze, bo transakcja siedzi 7 dni i co 7 dni opłata? jaki to ma sens?

oznacz moderatorów

imackp
#7 Wielbiciel#

@nat_not Ale opłata za jaką obsługę transakcji, jeżeli do takowej nie doszło? Kupujący nie podjął sfinalizowania zakupu co skutkuje brakiem transakcji.  Mam rozumieć, że przez błąd kupującego mam ponosić koszty transakcji, do której faktycznie do doszło? 

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@imackp Allegro ostatnio unika jak może określenia "prowizja od sprzedaży". Pojawiły się bezpieczniejsze pod względem prawnym zamienniki, czyli "rabat transakcyjny" i "opłata za obsługę transakcji". Pozwala to pobierać opłaty także wtedy, gdy finalnie nie doszło do wydania rzeczy i otrzymania zapłaty.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@imackp W Allegro Lokalnie rejestrujemy transakcję, gdy kupujący ją opłaca lub gdy wybiera odbiór osobisty (to Twój przypadek). Jest to sugnał, że doszło do zawarcia umowy.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

imackp
#7 Wielbiciel#

@nat_not Wydaje mi się, że nadal nie uzyskałem odpowiedzi na moje pytanie. Czy to wina sprzedającego (wystawiającego ogłoszenie), że kupujący dokonał zakupu (kliknął "kup teraz") i nie dokończył/sfinalizować transakcji? Troszkę brak logiki w tym? Jeżeli tutaj nie uzyskam odpowiedzi na moje pytanie to gdzie znajdę support, który przyjmie ode mnie report? 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@imackp Otrzymałeś informację o procedurze naliczania opłat w Allegro Lokalnie. W sprawie zwrotu naliczonej opłaty możesz również pisać przez ten formularz.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów