Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wystawiłam przedmiot na Allegro lokalnie. Ktoś zamówił przedmiot. Ja jednak wycofałam ofertę. Napisał do kupującego na czacie informację z przeproszeniem. Jak mam wystąpić o zwrot naliczonej prowizji? Do transakcji nie doszło.
Poproś o zwrot naliczonej opłaty tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a... Załącz jakiś dowód na rezygnację kupującego.
Ale to sprzedawca zrezygnował.
A co mówi regulamin?
ahh ten nasz ksyz-tof! ciach prach i już z pomocną linką wyskakuje zza krzaka! 😄
:: tutaj miała być taka fajna ksyzowa poezja, ale nie mam weny 😞 ::
@konto zamknięte I to dwa razy w różnych postaciach.....
@LEW433, bo skina zapomniał zmienić po partyjce ceesa 😮
NO😮
Na AL w zasadzie nie ma zwrotu "prowizji" ale próbuj.