Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Klient kupil ode mnie przedmiot Z powodu choroby (covida) napisalem ze nie jestem w stanie ruszyc sie z domu i wyslac paczke Zaproponowalem zwrot pieniedzy Tak zrobilismy Podal mi nr konta a ja zwrocilem pieniadze Czy moge sie ubiegac o zwrot prowizji?
Pozdrawiam
Tak ale dobrze dołączyć coś co potwierdzi że nie doszło do transakcji: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a...
Witam Chodzi wlasnie o to ze do transakcji doszlo Zaluje ze zwrocilem pieniadze Kiedys Allegro bylo fajne i przejrzyste Obecnie jest tak skomplikowane i zagmatwane ze rece opadaja Nastepnym razem nie zwroce pieniedzy w takiej sytuacji i przyspoze tym samym Allegro niezadowolonego oszukanego klienta Dlaczego ja mam byc stratny (kilkadziesiat zlotych prowizji)
@Marek_Brochocki raczej jakbyś nie wysłał i nie oddał pieniędzy to ty byś miał problemy a nie allegro.
Nie rozumiesz - do transakcji NIE doszło. Zwróciłeś pieniądze, nie wysłałeś towaru, moim zdaniem masz prawo do zwrotu prowizji. Postępuj zgodnie z powyższymi wskazówkami Lwa, dołącz potwierdzenie przelewu ze zwrotem wpłaty dla kupującego, a powinieneś prowizję odzyskać.