Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, sytuacja z dziś, wystawiłem przedmiot na sprzedaż, po 15 min ktoś kupił z odbiorem osobistym a po 5 minutach dzwoni do że, jednak nie kupuje bo to pomyłka... A prowizje mam naliczoną i aukcje zakończoną ? Jak uzyskać zwrot za nie udaną transakcje z nie mojej winy ?
Musisz napisać o zwrot, dołącz dowód na brak transakcji:https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a... , odbiór osobisty i za pobraniem sprawiają kłopoty właśnie z odzyskaniem prowizji, jak nie musisz nie udostępniaj.
@Client:33296987 Cześć. 🙂 Napisz do nas proszę przez ten formularz. Byłoby świetnie, gdybyś uzyskał od kupującego pisemną rezygnację z zakupu i dołączył do korespondencji 🙂