Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam! Pani zakupiła u mnie, na Allegro lokalnie, kurs angielskiego. Były tylko opcje z odbiorem w punkcie Poczta/Paczkomaty Inpost. Kupująca zapłaciła za kurs ale nie wybrała punktu odbioru przesyłki. Zadzwoniłem do niej na numer z powiadomienia i podczas rozmowy zrezygnowała z zakupu kursu. I tu moje pytanie jak mam zwrócić tej Pani pieniądze (które są na koncie PayU) tak aby nie zostać obarczony prowizją od sprzedaży na Allegro lokalnie. W Allegro lokalnie nie ma takiej opcji ( wiem że ma Allegro zwroty działają bezproblemowo). I co najgorsze nie mogę się skontaktować z Allegro za pomocą formularza kontaktu - bo wymaga się ode mnie podania numeru aukcji a na Allegro lokalnie, nie ma numerów aukcji.
Czy ktoś już coś takiego przerabiał?
Pieniądze musisz wypłacić z Allegro Finanse na własny rachunek bankowy i oddać kupującej zwykłym przelewem, na Lokalnie innej opcji nie ma. O zwrot opłaty za obsługę transakcji możesz poprosić Allegro przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a... Załącz potwierdzenie zwrotu wpłaty i najlepiej pisemną rezygnację klientki z zakupu.
I dokładnie taką samą informację dostałem z Allegro.
Dzięki za pomoc!