
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mam pytanie ,jeżeli na allegro lokalnie jestem osobą prywatną i kupili u mnie coś ,i klient prosi o zwrot pieniędzy do momentu wysłania paczki ,mam obowiązek zwrotu pieniędzy czy nie ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie masz obowiązku po opłaceniu, zakupie, ale możesz się zgodzić.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
A na allegro lokalnie jest takie coś jak allegro protect?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jest AP, nie działa on tylko jak odbiór osobisty, ale jak nie masz przeciwwskazań to zwróć sroki i daj sobie spokój z takim kupującym, lepiej teraz niż później mieć problemy, Ale jak pisałem wcześniej nie musisz zgadzać się na odstąpienie od umowy zakupu.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jakie mogą być problemy? ponieważ jestem osobą prywatną ,to nie jest mój problem że klient pomylił się z rozmiarem

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
W Polsce od 1994 roku nie ma zwrotu zakupionego towaru, który jest pełnowartościowy. Wyjątkiem jest zakup na odległość od przedsiębiorcy.
A w twoim przypadku obowiązują zasada 'widziały gały, co kupowały". Zwrot jest wyłącznie twoją dobrą wolą, a do tego samodzielnie określasz zasady na jakich przyjmiesz ewentualny zwrot.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:113883713 jak pomylił rozmiar to zerowe o ile opisany ten rozmiar był w ofercie. Zwrotu przyjmować nie musisz tylko zaglądaj ze 2 x w tyg na konto z ktorego sprzedaz była czy ci dyskusji nie zakłada a reklamacje odrzucaj
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Generalnie to nie ale… czasem nie warto się kopać z kupującym.
Teraz nie zgodzisz się na zwrot a po wysyłce mogą zacząć się np. problemy ze składaniem nieuzasadnionych reklamacji (które musisz rozpatrzyć), dyskusje itp. (Broń boże żebyś jeszcze taką przegapił i nie odpowiedział w terminie) 🙉
Nie masz takiego obowiązku ale czasem lepiej zwrócić kasę i poszukać kogoś realnie zainteresowanego towarem 🙂