Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam pytanie ,jeżeli na allegro lokalnie jestem osobą prywatną i kupili u mnie coś ,i klient prosi o zwrot pieniędzy do momentu wysłania paczki ,mam obowiązek zwrotu pieniędzy czy nie ?
Nie masz obowiązku po opłaceniu, zakupie, ale możesz się zgodzić.
A na allegro lokalnie jest takie coś jak allegro protect?
Jest AP, nie działa on tylko jak odbiór osobisty, ale jak nie masz przeciwwskazań to zwróć sroki i daj sobie spokój z takim kupującym, lepiej teraz niż później mieć problemy, Ale jak pisałem wcześniej nie musisz zgadzać się na odstąpienie od umowy zakupu.
Jakie mogą być problemy? ponieważ jestem osobą prywatną ,to nie jest mój problem że klient pomylił się z rozmiarem
W Polsce od 1994 roku nie ma zwrotu zakupionego towaru, który jest pełnowartościowy. Wyjątkiem jest zakup na odległość od przedsiębiorcy.
A w twoim przypadku obowiązują zasada 'widziały gały, co kupowały". Zwrot jest wyłącznie twoją dobrą wolą, a do tego samodzielnie określasz zasady na jakich przyjmiesz ewentualny zwrot.
@Client:113883713 jak pomylił rozmiar to zerowe o ile opisany ten rozmiar był w ofercie. Zwrotu przyjmować nie musisz tylko zaglądaj ze 2 x w tyg na konto z ktorego sprzedaz była czy ci dyskusji nie zakłada a reklamacje odrzucaj
Generalnie to nie ale… czasem nie warto się kopać z kupującym.
Teraz nie zgodzisz się na zwrot a po wysyłce mogą zacząć się np. problemy ze składaniem nieuzasadnionych reklamacji (które musisz rozpatrzyć), dyskusje itp. (Broń boże żebyś jeszcze taką przegapił i nie odpowiedział w terminie) 🙉
Nie masz takiego obowiązku ale czasem lepiej zwrócić kasę i poszukać kogoś realnie zainteresowanego towarem 🙂